• سه شنبه ٩ خرداد ١٤٠٢-٢٠:٥٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٧٣٧
پیرهادی؛ ۱۴_۱۵۱

ضرورت استفاده‌ از میدان آیینی امام حسین(ع) و ورزشگاه های بزرگ برای مراسم هایی آیینی تهران

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تقدیر از حضور پرشور مردم در اجتماع امام رضایی ها، بر ضرورت استفاده‌ از میدان آیینی امام حسین(ع) و ورزشگاه های بزرگ برای مراسم هایی آیینی تهران تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی پیرهای رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در این جلسه با ارائه کلیپی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی و تأکید بر رعایت حق الناس و رعایت حقوق دیگران؛ از شهروندانی که در اجتماع امام رضایی ها در میدان خراسان حضور یافتند تشکر کرد و گفت: اصل کار و برگزاری مراسم و بزرگداشت مقام امام رضا که ولی نعمت همه ما هستند کار بسیار خوب و ارزشمندی است و کسی با این موضوع مسئله ای ندارد اما تکریم شعائر دینی و مذهبی مستحب موکد است و اگر باعث آزار مردم و تضییع حقوق شهروندان، آزار سالمندان، کودکان و بیماران شود، حق الناس است.

وی اظهار داشت: با وجود مراکز مناسبی از جمله میدان آیینی امام حسین و ورزشگاه های بزرگ تهران، چه اصراری برای برگزاری مراسم در میدان خراسان بوده است؟

پیرهادی با اشاره به ایجاد ترافیک و راه بندان و معطل شدن شهروندان در محدوده میدان خراسان در پی برگزاری اجتماع امام رضایی ها، گفت: حتی پلیس راهور و سپاه تهران بزرگ نیز برای برگزاری این اجتماع در میدان خراسان به دلیل مشکلاتی ترافیکی و برخی مشکلات دیگر، مخالفت‌ کرده بودند.

وی تاکید کرد: شهرداری تهران در برنامه های بعدی خود تمهیداتی را بیاندیشد تا برای شهروندان مشکلات کمتری ایجاد شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: