• سه شنبه ٩ خرداد ١٤٠٢-١٨:٢٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٧٣٦
علوی مطرح کرد؛۱۳_۱۵۱

کمیته سفرهای خارجی به راحتی با سفرها موافقت نمی کند

رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران گفت: تعداد حاضران در سفرها و تعداد روزهای سفر در کمیته سفرهای خارجی، بحث و مراقبت انجام می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سید احمد علوی عضو کمیته سفرهای خارجی شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه شورای ششم درباره گزارش این کمیته اظهار داشت: کمیته سفرهای خارجی همیشه نسبت به تعداد روزها و تعداد افرادی که می بایست به این سفرها بروند دغدغه مند بوده است و همکاران ما متوجه شده اند که کمیته سفرهای خارجی به راحتی با سفرها موافقت نمی کند.

وی اضافه کرد: تعداد حاضران در سفرها و تعداد روزهای سفر در کمیته سفرهای خارجی، بحث و مراقبت انجام می شود، همانطور که گفته شد در اولین سفرها تعداد همکاران مرکز ارتباطات زیاد بود که کاهش یافت.

وی افرود: ما بر ضرورت مدیریت دانش و مدیریت شهری همواره تاکید داشته ایم و اخیرا به هر سه درخواست در جهت مدیریت بحران و آتش نشانی و ... موافقت کردیم.

علوی خاطرنشان کرد: ما همواره تاکید داشتیم که دوستان باید از پایان سفر گزارش مکتوب خود را به کمیته ارائه دهند تا ما آن را مورد بررسی قرار دهیم و تاکید داریم که سفره ای خارجی باید دارای ارزش افزوده باشد.

علوی ادامه داد: اینکه یک نفر در سفر حضور یابد و مترجمی نیز در کنار او راهی سفر شود، هزینه بر است؛ لذا انتخاب افراد مورد توجه قرار می گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: نباید انتظارات از کمیته سفرهای خارجی را بالا ببریم چرا که وظیفه ما نظارت است.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: