• دوشنبه ٨ خرداد ١٤٠٢-١٧:٥١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٧٢٢
اقراریان در بازدید و ملاقات‌ مردمی منطقه۳:

ترافیک نمایشگاه بین‌المللی سئول معضل بزرگ منطقه ۳

رئیس کمیته نظارت و حقوق شهروندی شورا در بازدید و ملاقات مردمی خود از منطقه ۳ گفت: ترافیک نمایشگاه بین‌المللی سئول معضل بزرگی برای شهروندان تهرانی است و این در حالیست که نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب با امکانات کافی آماده بهربرداری است.

به‌گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی اقراریان رئیس کمیته نظارت وحقوق شهروندی شورا به همراه حمید جوانی شهردار منطقه ۳ و دیگر مسؤلین محلی در ميز خدمت با شهروندان بی واسطه دیدار و گفتگو کردند و قول پیگیری مشکلات آنها را در مدیریت شهری دادند.

رئیس کمیته نظارت شورا در جمع نمازگزاران مسجد صاحب الزمان محله اختیاریه منطقه ۳ شهرداری گفت: ما بازدید های خود را از مساجد آغاز می‌کنیم و معتقد هستم مساجد محور اصلی انقلاب اسلامی است و این خود بر برکت کار و رفع معضلات مردم تاثیر گذار خواهد بود.

اقراریان در ادامه گفت: شهروندان دغدغه اصلی خود را مشکل ترافیک در سطح منطقه عنوان می‌کنند و مسئولین راهور در این خصوص باید اهتمام جدی و ویژه داشته باشند.

اقراریان در جمع شورای معاونین منطقه ۳گفت: سیاست کلان شورای ششم بودجه ریزی درست برای مناطق ۲۲ گانه است و در تکمیل بودجه ریزی نظارت بر عملکرد مناطق است تا بودجه ریزی های انجام گرفته به درستی به نتیجه برسد تا رضایتمندی شهروندان به نحو احسن جلب شود.

وی در ادامه در جمع شورای معاونین گفت:یکی از وظایف اصلی در مناطق این است که به هر نحوی کسب درآمد انجام نگیرد و حق الناس وارد مجموعه شهرداری نشود و اگر به هر نحوی از انحا حقی از شهروند تضییع شده است برگردانده شود.

اقراریان در پایان به همراه حمید جوانی شهردار منطقه ۳ سرهنگ اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید مفتح با حضور در منزل سه شهید دفاع مقدس ایرج، منوچهر و محمد خدمتی رشت آبادی که در عملیات های کربلای یک، بيت المقدس و پاتک کوشک به شهادت رسیدند، دیدار و گزارشی از حوزه فعالیت‌ خود ارائه و گفت: شهدای بزرگوار زنده و حاضر و ناظر عملکرد ما هستند و ماهم باید در حوزه‌ فعالیتی خود بهترین عملکرد را داشته باشیم تا رضایت شهدای والا مقام را داشته باشیم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: