• يکشنبه ٧ خرداد ١٤٠٢-١٦:٤٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٧١٣
علوی: 10-150

توسعه، نوسازی و بهسازی بازار منجر به ارتقای ایمنی آن خواهد شد

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: هر اندازه به توسعه، نوسازی و بهسازی بازار ورود کنیم در حقیقت به موضوع ایمنی کمک کرده ایم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سیداحمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و پنجاهمین جلسه شورای ششم در تذکری از گزارش ارایه شده توسط کمیسیون برنامه و بودجه تقدیر و تشکر و تاکید کرد: این گزارش های امیدآفرین عمکلرد و زحمات دوستان ما را در مناطق را برجسته می‌کنند.
وی با بیان اینکه منطقه 12 تهران منطقه پرموضوع و پر چالشی است، گفت: در این مدت اتفاقات خوب بسیاری افتاده است و بسیاری از اصناف منطقه 12 نیز بر این موضوع اذعان دارند.
علوی با اشاره به اجرای پروژه میدان امام حسین (ع) در دوره های قبل، گفت: پروژه میدان امام حسین (ع) و خیابان 17 شهریور طرح ریزی و پیاده شد تا به مردم خدمت کنیم اما اکنون 10 سال از اجرای این پروژه گذشته است و اشکالات آن برجسته و برجسته تر شد و این مردانگی وجود داشت که اشکالات پروژه پذیرفته و سعی شد که این اشکالات جبران شود.
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بازدید میدانی از بازار تهران تصریح کرد: در بازدیدی که هفته گذشته از بازار داشتیم به این نتیجه رسیدیم که اگر این مجموعه ها با هم همکاری و هماهنگی بیشتری داشته باشند اتفاقات بهتری رقم خواهد خورد.
وی تاکید کرد: هر اندازه به توسعه، نوسازی و بهسازی بازار ورود می کنیم در حقیقت به موضوع ایمنی کمک کردیم و اگر در پروزه توسعه محله ای این موارد لحاظ می شد شاید دست و بال شهردار منطقه برای اجرای این پروژه ها بازتر می شد .
علوی ادامه داد: مقرر شده تاکارگروهی مشترک بین نوسازی، شهرسازی و کمیته گردشگری برگزار شود تا این اتفاقات بهتر جلو برود.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: