• يکشنبه ٧ خرداد ١٤٠٢-١٢:٣٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٧٠٨
ناصر امانی در صحن شورا تذکر داد؛ 5-150

انتقاد از وضعیت نگهداشت خیابان مولوی /برخورد عبرت‌آمیزی با مسببان انجام گیرد

ناصر امانی،عضو شورای شهر تهران امروز در تذکر پیش از دستور خود با انتقاد از وضعیت نگهداشت خیابان مولوی در ۵۰۰ متری ساختمان شهرداری مرکز گفت: مردم مدعی بودند که این نهر چند سال است که لایروبی نشده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، ناصر امانی در یکصد و پنجاهمین جلسه شورای ششم در تذکری نسبت به ضوعیت نگهداشت خیابانی مولوی در منطقه بازار تهران گفت: شهرداری کار خوبی را شروع کرده و می‌خواهد این نهر را عریض کند و از سال گذشته در منطقه 12 شروع کرده که مدتی رها کرده است، بخشی که عریض و سرپوشیده نشده به خاطر بوی تعفن و لجنی که از آن بلند می‌شود کسی نمی تواند دو دقیقه در آنجا بایستد. 
وی ادامه داد: ما تحول بزرگ در شهر نمی‌خواهیم و همین که مردم در خیابان مولوی در مرکز تهران و چسبیده به بازار تهران بتوانند یک زندگی معمولی بدون دغدغه نگهداشت‌شهر را داشته باشند کافی است، باید رئیس اداره خدمات شهری ناحیه این منطقه ماهی یک بار پیاده به اینجا برود تا ببیند چه خبر است؛ اینها قابل قبول نیست و باید برخورد شود.
امانی تصریح کرد: روز چهارشنبه در اتاقم بودم و بازاری ها به من زنگ زدند و گفتند خواهش می‌کنیم به عنوان عضو شورا و نماینده ما 10 دقیقه وقت بگذارید و بیایید ببینید در اینجا چه خبر است. 
عضو شورای شهر تهران اظهار داشت: این پروژه از سال گذشته شروع شده و هنوز به نتیجه نرسیده و معلوم نیست چه زمانی می‌خواهد تمام شود، در خیابان مولوی ترافیک سنگینی وجود دارد، بخشی که هنوز عریض نشده لجنی است که مطمئنم بعد از سال آنجا تمیز و لایروبی نشده و از هر چه فکر کنید در آن بود مثل گربه و موش مرده، کاغذ و لباس و آشغال و زباله؛ از آقای یزدی می خواهم به این موضوع رسیدگی کند و با کسانی که در این زمینه کوتاهی کردند برخورد عبرت‌‌آمیزی انجام دهد که دوباره تکرار نشود.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: