• جمعه ٥ خرداد ١٤٠٢-٠٩:٢٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٦٩٧
با حضور سروری صورت گرفت؛

دیدار و تجلیل از پدر شهیدان میر محکم در منطقه۱۳

طی دیداری با حضور نائب رییس شورای اسلامی شهر تهران، مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران و مسوول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج و شهردار منطقه۱۳ از پدر سه شهید میر محکم تجلیل به عمل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران ، پرویز سروری نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران، سرهنگ پاسدار حسن زاده مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران و محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه ۱۳، و حجت الاسلام صابری نیا مسوول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج به همراه هیات همراه و جمعی از مدیران در منزل خانواده میرمحکم که سه شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند حضور یافته و با پدر این شهیدان دفاع مقدس دیدار و گفتگو نمودند .

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران در این دیدار با بیان آیه شریفه" ولا تحسبن الذین..." شهیدان را زنده و در سختی ها همانند ستاره ها هدایت گر دانستند و خاطراتی از دوران دفاع مقدس و همرزمان خود بیان کردند. 

سرهنگ پاسدار حسن زاده مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران نیز گفت امید است بتوانیم وظایف خود را در راستای خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران به نحو مطلوب انجام دهیم تا در پیشگاه خداوند و نزد مردم شرمنده و مدیون خون شهدا نباشیم.

همچنین، محمد هادی علی احمدی شهردارمنطقه۱۳ ضمن اشاره به صبر پدر و مادر شهدا، به‌ ویژه والدینی که چند شهید را در راه خداوند تقدیم کرده‌اند، اضافه کرد: پدر ومادر بزرگواری که سه فرزند خود را در راه خدا تقدیم و صبوری کرده اند، خداوند عظمتی به آنها عنایت کرده است که ظرفیت وجودی گنجایش این صبر را داشته اند. 

در این آیین ضمن تجلیل از صبر و استقامت پدر این شهیدان بزرگوار، لوح تقدیری به رسم یادبود به ایشان تقدیم شد و با ذکر فاتحه ای یاد وخاطر مادر بزرگوار شهدای میر محکم گرامی داشته شد.

شهید عباس میرمحکم فرزند ارشد خانواده میرمحکم سال ۱۳۳۶ به دنیا آمد و در اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۶ بعد از تحمل ۶ سال مجروحیت و دیالیز در ۳۰ سالگی به مقام رفیع شهادت نائل شد.

شهید محمود میرمحکم سال ۱۳۴۴ متولد شد و سال ۱۳۶۵ در سن ۲۱ سالگی طی عملیات کربلای ۵ در شلمچه به شهادت رسید.

شهید احمد میرمحکم سال ۱۳۴۶ به دنیا آمد و سال ۱۳۶۴ در سن ۱۸ سالگی در عملیات والفجر ۸ و فتح فاو به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: