• پنج شنبه ٤ خرداد ١٤٠٢-١٤:٢٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٦٩٦
رییس کمیته عمران شورای شهر عنوان کرد:

ساخت "ال آر تی" فقط با توان بخش خصوصی و بعد از تأیید مطالعات در شورای شهر

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران اعلام کرده که ساخت «ال آر تی» در تهران تنها با مشارکت بخش خصوصی و پس از تأیید مطالعات در شورای شهر تهران اجرایی خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، حجت السلام محمد آقامیری در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص سخنان شهردار تهران مبنی بر احداث "ال.آر.تی به مقصد وردآورد" گفت: در بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تهران، ۲ موضوع ساخت ال.آر.تی و تونل شهید متوسلیان مورد توجه قرارگرفت؛ اما شورای شهر تهران شرط گذاشت که ساخت این دو پروژه حتما باید با حضور سرمایه گذار بخش خصوصی باشد.

وی با بیان اینکه شورای شهر تهران صرفا برای انجام مطالعات از سوی شهرداری تهران بودجه اندکی را برای مطالعه این ۲ پروژه در نظر گرفته است، افزود: شورای شهر تاکید کرد که در مسئله ساخت پروژه ها حتما باید سرمایه گذار بخش خصوصی جذب شود و باید شهرداری تهران پس از جلب مشارکت بخش خصوصی این ۲ پروژه را اجرایی کند.

آقامیری اظهار کرد: مطالعات فنی و پیوست های اجرای این دو پروژه بعد از تکمیل نیز باید به صحن شورای شهر تهران آورده شود تا اعضای شورا در مورد جزئیات آن اظهارنظر کرده و تصویب کنند و هنوز در مورد اجرای این ۲ پروژه گزارشی به شورای شهر تهران ارسال نشده است.

به گزارش ایسنا، شهردار تهران به تازگی در یک سخنرانی اعلام کرد که «بناست به جای خط نخست بی آر تی، خط تراموا از ترمینال شرق تا میدان آزادی برای جابه‌جایی مسافران کشیده شود و ظرف زمانی تکمیل این خط نیز از آغاز پروژه، یکسال و هشت ماه است. همچنین در رابطه با گسترش ال ار تی از ترمینال شرق به اتوبان همت و پس از آن وردآورد اخیرا اقدامات تحقیقاتی را آغاز کرده‌ایم.»

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: