• پنج شنبه ٤ خرداد ١٤٠٢-١٠:١٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٦٩٢
نادعلی:

به دنبال حل مشکلات هنرمندان پیشکسوت هستیم

نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با مدیران موسسه هنرمندان پیشکسوت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی در دیدار با مدیران موسسه هنرمندان پیشکسوت گفت: در مورد مؤسسه هنرمندان پیشکسوت بنده شناخت نسبتا خوبی دارم؛ توفیق داشتم آذر ماه سال گذشته در جشن تولد هنرمندان پیشکسوت عزیز آذر ماهی شرکت کنم که رویداد بسیار با نشاط و خوبی بود. 

نادعلی افزود: این مجموعه اقدامات خوبی برای هنرمندان زحمتکش پیشکسوت انجام داده و بسیاری از این هنرمندان در طول سالیان مدید برای ما مردم، خاطرات خوب و فراموش نشدنی ساخته‌اند که طبعا در این سال‌های کهنسالی و جهان‌دیدگی، لازم است که توجه های ویژه تری هم نسبت به ابن عزیزان معطوف گردد و البته موسسه هنرمندان پیشکسوت  به اندازه توان خود تلاش خوبی در این راستا انجام می دهد. 

وی تصریح کرد: مدیریت شهری تهران با توجه به توانمندی که در سازمان‌ها و مجموعه های خود دارد می تواند با موسسه هنرمندان پیشکسوت همکاری مؤثری داشته باشد. 

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: در جلسه امروز نکات خوبی مطرح شد از جمله جلسه ای که گویا با شهردار محترم تهران داشتند، موارد خوبی طرح شده و دکتر زاکانی دستورهای خوبی به مجموعه های شهرداری برای رسیدگی و حمایت از هنرمندان پیشکسوت عزیزمان داده اند که مجدد در جلسه امروز مطرح شد و مقرر شد بنده هم به نوبه خود در شورای اسلامی شهر تهران و در کمیته هنر موضوعات و موارد هنرمندان پیشکسوت را به صورت جدی و به قدر توان دنبال کنم.

نادعلی افزود: پیگیری مشکلات هنرمندان پیشکسوت از جمله موضوعاتی است که در شورای اسلامی شهر تهران پیگیری خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: امیدوارم همه هنرمندان کشور پاینده باشند و سایه این عزیزان بر سر هنر این آب و خاک بلند باشد و ما نیز بتوانیم به همه هنرمندان خدمت کنیم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: