• سه شنبه ٢ خرداد ١٤٠٢-١٨:٠٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٦٨٠
در صحن شورا مطرح شد؛ ۱۵_۱۴۹

تاکید سیداحمد علوی بر ورود مترو تهران به بازار سرمایه

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر شرکت بهره برداری مترو تهران وارد بورس شود هم به لحاظ شفافیت و هم به لحاظ مدیریت موثرتر خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سیداحمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری در جریان برگزاری صـد و چهـل و نهمين جلسه این شورا، ضمن تبریک اعیاد دهه کرامت و تسلیت و آرزوی صبر به خانواده های داغدار سربازان مظلوم مرزبانی، از عدم مسئولیت پذیری برخی از مدیران انتقاد کرد.

وی افزود: اشکالات اساسی که به حسابرسی از سازمان ها و شرکت ها داریم این است آقایان در اول راه با هزار سلام و صلوات و انبوه ای از وعده و وعیدها بر سر کار می آیند و در نهایت مجموعه ای را که تحویل گرفته اند را بدتر از روز نخست تحویل می دهند و ساک خود را بر می دارند و می روند و از سوی هیچ دستگاهی هم بازخواست نمی شوند.

علوی تاکید کرد: در صحن شورا بارها و بارها مسئله ترک فعل را تکرار کردیم که نه به جایی رسید و نه کسی هم به آن ورود کرد. 

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به خطیر و حساس بودن مسئولیت در مجموعه بزرگی چون مترو تهران گفت: کسی که این مسئولیت را بر عهده می گیرد باید بداند که چه جایگاهی به او واگذار شده است؛ اکنون زیان انباشته ای که شرکت مترو تهران به شهرداری تهران به عنوان سهام دار اصلی وارد می شود قابل قیاس با هیچ مجموعه دیگری نیست.

وی افزود: همه مطلع هستند که مترو تهران چه سرمایه های عظیمی اعم از املاک، دستگاه ها، سرمایه نیرو انسانی و ... در اختیار دارد بنابراین اگر وارد بورس می شد می توانست به یکی از مجموعه های بزرگ سودآور در بورس تبدیل شود.

علوی خاطرنشان کرد: اگر شرکت بهره برداری و توسعه مترو تهران وارد بورس شود هم به لحاظ شفافیت و هم به لحاظ مدیریت موثرتر خواهد بود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: