• دوشنبه ١ خرداد ١٤٠٢-١٦:٣٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٦٦٢
مهدی اقراریان در ملاقات مردمی با اهالی منطقه ۴؛

مردم، مهم ترین مخاطبان مدیریت شهری

عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه بازدید از مناطق مختلف شهرداری تهران با حضور در منطقه 4 از نزدیک پای درد دل شهروندان این منطقه نشست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، ، در این بازدید، مهدی اقراریان عضو شورای اسلامی شهر تهران در نشستی که با حضور کمالی زاده شهردار منطقه و معاونین و شهرداران نواحی این منطقه تشکیل شده بود، به گزارش و ارزیابی از اقدامات و فعالیت های مدیریت شهری این منطقه گوش فرا داد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: مردم به عنوان صاحبان اصلی شهر و مهم ترین مخاطبان ما محسوب می شوند و مدیران شهری موظف هستند با رسیدگی به درخواست ها و باز کردن گره ای از گره های مردم انجام وظیفه کنند.
اقراریان خاطرنشان کرد: مسیر های خدمت رسانی به مردم بسیار است و ما در همه موضوعات از ترافیکی، و فرهنگی اجتماعی گرفته تا موضوعات عمرانی و شهرسازی و ... می توانیم خدمت رسان آنها باشیم.
رئیس کمیته نظارت شورا با بیان اینکه منطقه ۴ به اندازه چند استان کشور جمعیت دارد، گفت: عقب افتادگی های از گذشته تحمیل بر مدیریت فعلی شهر است که باید با برنامه ریزی های درست و استفاده از ظرفیت های موجود در منطقه بتوانیم در عرصه های ترافیکی، فرهنگی، آموزشی و.... عملکرد مناسب‌ و رضایتمندی شهروندان را به نحو مطلوبی جلب کنیم.
وی افزود: تمام دغدغه شورای ششم و مدیریت فعلی رفع معضلات و آلام شهروندان است و در این خصوص اهتمام جدی برای این موضوعات را داریم.
اقراریان در جمع شورای معاونین منطقه گفت: شورا به عنوان نهاد سیاست گذار وظیفه ریل گذاری و بودجه ریزی برای مناطق را دارد و مهمترین کار شورا بحث نظارت و پیگیری سیاست گذاری های است که برای مناطق ۲۲ گانه تصمیم گیری شده است.
وی در ادامه با حضور در مسجد فاطمه الزهرا(س) در محله تهرانپارس غربی پای صحبت های نمازگزاران نشست و از نزدیک به درخواست ها و مشکلات آنها گوش داد.
اقراریان به همراه شهردار منطقه ۴ و هیات همراه با خانواده شهید شاغل شهرداری جمشید رضایی دیدار و گفتگو کرد و گفت: بزرگداشت مقام شامخ شهدا برای تمامی قشرهای جامعه به خصوص قشر کودک و نوجوان و آشنایی بیشتر این افراد با رشادت های شهیدان از وظایف مهم ما به شمار می رود.
شایان ذکر است دیدار با فرمانده حوزه بسیج 153 و همچنین پروژه های عمرانی این منطقه و بیعت با شهدای گمنام مقبره الشهدای بوستان مجیدیه از دیگر برنامه های امروز بود.

 گزارش تصویری این بازدید را در لینک زیر ببینید:

yun.ir/ftr92a

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: