• دوشنبه ١ خرداد ١٤٠٢-١٣:٥٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٦٦١
نادعلی خبر داد:

قرائت گزارش طرح صیانت اراضی در صحن شورا

سخنگوی شورا ازحضور شهردار منطقه 18 در خصوص ارائه گزارش اقدامات انجام شده و برنامه های آتی در حوزه صیانت اراضی شهری در صحن شورا خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی سخنگوی شورا با اشاره به برگزاری یکصـد و چهـل و نهمین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در روز سه شنبه دوم خرداد ماه 1402 اظهار داشت: دستور نخست صحن به موضوع صیانت اراضی شهری اختصاص پیدا کرده که در این مورد از محمد جواد خسروی شهردار منطقه 18 دعوت شده تا گزارشی از اقدامات و برنامه آتی در این منطقه گزارشی را ارائه دهد.
وی یادآور شد: میثم مظفر عضـو شـورای اسـلامی شـهر تـهران نیز قرار است در خصـوص پروژه های محلات منطقه 16 شهردار تهران و مشکلات این محله گزارشی را که طی بازدیدها استخراج شده را در صحن قرائت و اعضا در این خصوص اظهار نظر کنند.
نادعلی در ادامه خاطر نشان کرد: 8 پلاک ثبتی از حیث باغ یا غیر باغ بودن هم در این جلسه تعیین تکلیف خواهند شد.
سخنگوی شورا در پایان گفت: گزارش حسابرس رسمی شورا در خصوص حسابرسي شركت نمايشگاه هاي شهر آفتاب، شركت سرمايه گذاري شهر، شـركت تـوسعه مجتمع هاي ايستگاهی مترو تهران و حومه، شركت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، شركت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو ) برای سالهای مالی 1396 لغايت 1399 بررسی خواهد شد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: