• يکشنبه ٣١ ارديبهشت ١٤٠٢-١٦:٤٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٦٥٨
تشکری هاشمی؛ 13-148

ورود 630 ون وانا به ناوگان حمل و نقل تعیین تکلیف شود/ شهرداری به ابهامات مربوط به شرکت کنترل ترافیک پاسخ نداده است

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در جلسه شورای شهر ضمن تاکید بر پاسخگویی شهرداری به ابهامات شرکت کنترل ترافیک، خواستار تعیین تکلیف ۶۳۰ دستگاه ون‌ ۱۲ نفره وانا شد که قول ورود آنها به ناوگان تاکسیرانی در سال گذشته و در جریان مراسم افتتاحیه شنبه‌های امید و افتخار داده شده بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سید جعفر تشکری هاشمی در یکصد و چهل و هشتمین جلسه شورای ششم، با اعلام اینکه شهرداری تهران از پرداخت سهم ۲۷۷ میلیارد تومانی خود برای ورود این ون‌ها به چرخه حمل و نقل عمومی شهر تهران خبر داده است، گفت: با وجود اینکه سهم مدیریت شهری به دستگاه‌های مربوطه پرداخت شده اما با گذشت ۵ ماه از آن زمان، همچنان از ورود این ون‌ها به ناوگان خبری نیست. 
وی با طرح این پرسش که مشکل عدم ورود این ون‌ها به چرخه حمل و نقل شهری چیست؟ تأکید کرد: از شهرداری تهران می‌خواهیم تا نسبت به پیگیری این موضوع به سرعت، اقدام و مشخص کند که کم‌کاری از سوی کدام دستگاه صورت گرفته و به صورت شفاف، روشن شود که اشکال کار در کجاست و این ون‌ها که برای ورودشان مراسم افتتاحیه نیز گرفته شد، در حال حاضر در چه وضعیتی قرار دارند؟
تشکری هاشمی در ادامه نسبت به موضوع سؤالات و ابهامات موجود در مورد شرکت کنترل ترافیک تهران که در جلسات گذشته نسبت به آن تذکر داده بود، واکنش نشان داد و افزود: پس از جلسه هم‌اندیشی شورا و شهرداری تهران در خصوص تعیین تکلیف این شرکت با مشخص کردن هیاتی از شورای شهر تهران و مدیران شهرداری مقرر شد ابعاد کار مشخص شود، بنابراین شورا طی یک نامه‌ ابلاغ شده به شهرداری و اعلام مهلت‌۲ هفته‌ای، به شهرداری داده شد تا به ابهامات و سؤالات مطروحه به صورت کتبی پاسخ دهد.
نماینده مردم تهران در شورای شهر با اعلام اینکه با گذشت ۱۸ روز از ابلاغیه شورا، نه تنها هیچ پاسخی از شهرداری به شورا داده نشده و این موضوع همچنان بلاتکلیف مانده است بلکه شاهد ادامه تغییرات و جابه‌جایی‌ها در آن شرکت هستیم، خاطرنشان کرد: لازم است شهرداری هرچه سریع‌تر نسبت به ارسال گزارشی به منظور پاسخ‌گویی به ابهامات و سؤالات مرتبط با شرکت کنترل ترافیک به شورا اقدام کند.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: