• چهارشنبه ٢٧ ارديبهشت ١٤٠٢-١٥:٢١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٦٣١
با حضور سروری انجام شد؛

بیان دغدغه های فرهنگی شهروندان منطقه۲۲ / کار با رویکرد معنوی اثربخش تر خواهد بود

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: یکی از مطالبات به حق مردم، مشارکت آنها در اداره شهر در پیشبرد اهداف مدیریت شهری در محلات است و این یک نکته مثبت و ظرفیت ارزشمندی است که می توان از مشارکت مردم در جهت تحقق اهداف مجموعه شهرداری استفاده کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران ، پرویز سروری، نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران به همراه حمیدرضا حاجوی شهردار منطقه ۲۲ در جمع شهروندان و هیات امنای مسجد علی ابن ابیطالب(ع) در سخنانی خاطرنشان کرد: موضوعات معنوی با نگاه مادی و اداری به سرانجام نخواهد رسید، اگر این امکان فراهم شود تا کارهای معنوی با رویکرد معنوی، ایثارگری و ازخودگذشتگی انجام شود اثربخش تر خواهد بود و اگر بتوانیم این امکان را فراهم کنیم تا با یک تحلیل درست کارهای معنوی من جمله امور مربوط به شهدا با کمک و حمایت مردم انجام شود، کار به شکل موفق تری انجام خواهد شد و کوچکترین خللی در کار پیش نخواهد آمد.

وی خاطرنشان کرد: در مناطقی مانند منطقه ۲۲به واسطه اقتضائات خاصی که در رابطه با پروژه های عظیم شهری وجود دارد، باید مسئول ارشدی باشد که حرف آخر را بزند و‌ به واسطه آن مردم در موضوعات ساختاری اسیر نشوند و‌ اگر موضوعات به درستی تبیین و حد و حدود وظایف و ظرفیت ها تفکیک شود؛ این مشکلات بوجود نخواهند آمد. بعضا و به واسطه نبود حد و حدود تفکیک شده در موضوعات مختلف اختلاف نظرهایی پیش می آید. 

سروری اذعان کرد: نظر ما در شورای اسلامی شهر تهران بر این است که در تمامی موضوعات مرتبط با شهر، تمامی افراد باید نقش داشته باشند‌ و در این بین شهرداری وظیفه انسجام بخشی دارد. شهرداری در حد توان خود به موضوعات وارد شده و با بکارگیری ظرفیت و توان خود راهگشا باشد و و اگر توفیقات و موفقیت هایی در این منطقه مشهود است، حضور شهرداری از جنس مردم و انقلابی است که در ادامه راه خدمت ایشان، شاهد اتفاقات بهتر با وحدت رویه خواهیم بود.

در این نشست نخبگان ، معتمدین محلی و شهردار منطقه ۲۲ گزارش مبسوط و جامعی از آخرین وضعیت ارائه دادند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: