• چهارشنبه ٢٧ ارديبهشت ١٤٠٢-١١:٤١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٦٢٧
آقامیری تشریح کرد؛

کوچه‌های پیاده راه ۱۷شهریور باز می‌شود؟

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران در مورد وضعیت کوچه‌های پیاده راه ۱۷ شهریور بعد از بازگشایی پیاده راه توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، حجت السلام محمدآقامیری در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد سرانجام پیاده راه ۱۷ شهریور با بیان اینکه ساخت این پیاده راه از همان ابتدا با حواشی زیادی مواجه شد، گفت: در دوره‌هایی از مدیریت شهری وضعیت این پیاده راه اصلاح شد و در مقاطعی هم دسترسی‌هایی از این پیاده راه برای رفاه حال مردم و به ویژه اهالی ایجاد شد.

آقامیری با بیان اینکه در راستای آرام سازی، سنگ فرش های خیابان ۱۷ شهریور حد فاصل میدان شهدا تا صفا جمع آوری و آسفالت شد و در فاز بعدی هم جمع آوری سنگفرش‌های خیابان صفا تا میدان امام حسین را در دستور کار قرار دادند، اظهار کرد: اما دقت داشته باشید که با این وضعیت میدان امام حسین به یک پلازا تبدیل شده چرا که دور تا دور میدان بسته است و تنها از ضلع شرقی میدان امکان خروج وجود دارد و به عبارت دیگر در یک ربع دایره تنها در ضلع شرقی امکان خروج وجود دارد و میدان نیز به یک فضای شهری تبدیل شده است.

وی افزود: نارضایتی اهالی و درخواست کسبه علت بازگشایی ها بوده، چرا که در حال حاضر ۱۱ سال است که این محور به پیاده راه تبدیل شده و از همان اول نیز نارضایتی‌های اهالی را در پی داشته است.

آقامیری در پاسخ به این سوال که آیا بازگشایی دسترسی کوچه‌ها به خیابان ۱۷ شهریور نیز بازگشایی می‌شود، گفت: در حال حاضر دسترسی کوچه‌ها از خیابان ۱۷ شهریور مسدود است و اهالی برای ورود به کوچه‌ها مجبور هستند از خیابان‌های پشتی استفاده کنند که از شهرداری منطقه درخواست کردیم که مطالعاتی در مورد بازگشایی دسترسی کوچه‌ها انجام دهد و در صورت مثبت ارزیابی شدن مطالعات، دسترسی کوچه‌ها از سمت ۱۷ شهریور با برچیدن موانع و رفع اختلاف سطح، ایجاد می‌شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: