• دوشنبه ٢٥ ارديبهشت ١٤٠٢-١٧:٥٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٦١٨
اقراریان در منطقه ۱۱:

آزاد سازی فضای ورودی مترو از قرق دستفروشان

رئیس کمیته نظارت شورای شهر تهران در بازدید از منطقه ۱۱ به ضرورت ساماندهی دستفروشان چهارراه ولیعصر تاکید کرد و گفت: حضور بساط گستران در ورودی های مترو سبب تضییع حقوق شهروندان شده و عبور و مرور مردم به ویژه بانوان را سخت کرده است، بنابراین آزاد سازی این فضاها باید هر چه سریع تر انجام شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی اقراریان در بازدید دوره ای خود با حضور در منطقه ۱۱ شهرداری تهران، ابتدا به بوستان دامپزشکی که محل تدفین دو شهید گمنام است رفته و فاتحه ای قرائت کرد. 

بر اساس این گزارش، بازدید از بوستان رازی، احداث کلانتری در خیابان بهداری، احداث ايستگاه آتش نشانی، تخریب بنای ناایمن رها شده و ... تعدادی از پروژه هایی بود که این عضو شورا از آنها بازید کرد و از نزدیک در روند پیشرفت آنها قرار گرفت.

پاساژ آزاد هم مورد دیگری بود که رئیس کمیته نظارت شورا از نزدیک در جریان فرآیند ایمن سازی آن قرار گرفت؛ در ادامه نیز به منظور بررسی وضعیت معبر دستفروشان در خیابان ولیعصر، بازدیدی نیز از این محل داشت. 

اقراریان در ادامه خطاب به شهردار منطقه ۱۱ به ساماندهی بساط گستران این محور تاکید کرد و گفت: وضعیت دستفروشان زیبنده تهران نیست و ضرورت دارد دستگاه های قضایی و انتظامی پای کار آیند تا برای همیشه به وضعیت آشفته این نقطه از تهران خاتمه داده شود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه ورودی های مترو باید در اولویت اقدامات قرار گیرد، گفت: حضور دستفروشان رفت و آمد عابران را با مشکل مواجه کرده و نباید اجازه داد عده ای با قلدری حقوق شهروندان را نادیده بگیرند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: