• دوشنبه ١٨ ارديبهشت ١٤٠٢-١٦:٤٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٥٦٠
بابایی:

پیگیر پیشرفت پروژه پایانه شرق تهران هستم

عضو شورای شهر تهران گفت : خود بنده به صورت ویژه پیگیر این موضوع هستم و در مذاکرات با مدیر عامل سازمان پایانه ها بر تسریع در افتتاح این پروژه در زمان مقرر تأکید کردم .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، عصرشهروند، مهدی بابایی در گفت و گو با خبرنگار عصرشهروند گفت : پروژه احداث پایانه شرق تهران در سال ۹۶ بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته ولی متاسفانه در دوره مدیریت شهری پنجم هیچ پیگیری دیگری جهت تکمیل پروژه انجام نشد لذا قسمت عمده ای از تجهیزات نصب شده دچار فرسودگی شده و الان طبق برآوردها پیشرفت فیزیکی به کمتر از ۹۰ درصد رسیده است.
عضو شورای شهر با اشاره به اینکه برای پروژه احداث پایانه شرق تهران بودجه مناسبی در نظر گرفته شده است اظهار داشت: جهت تکمیل این پروژه در بودجه ۱۴۰۲ شهرداری تهران ، طی یک کد پروژه ۱۰۰ میلیارد تومان و علاوه بر آن در یک تبصره هم به صورت تکمیلی ۲۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه ترمینال شرق اختصاص پیدا کرده و البته در جلسه صحن علنی شورا هم توسط اعضای محترم شورا تاکید شد که حتما در پایان ۱۴۰۲ نسبت به افتتاح پروژه اقدام کنیم.
مهدی بابایی با گلایه از مدیریت شهر تهران اظهار داشت: با وجود بودجه مصوب برای پروژه ترمینال شرق این موضوع در سال ۱۴۰۱ تعیین تکلیف نشد.
وی با اشاره به تاکید ویژه تمام اعضای شورای شهر تهران بر افتتاح این پروژه در سال جاری اظهار داشت: با توجه به تعهداتی که از شهردار محترم و همچنین معاونت ترافیکی شهری گرفته شده امیدوار هستیم که مدیریت شهری پیگیری و اقدام لازم را انجام دهد.
عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه گزارش پیشرفت کار از شهرداری تهران گرفته شده ، گفت: براساس این گزارش شهرداری نسبت به برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار جهت تکمیل پروژه اقدام نموده و پیمانکار در حال تجهیز کارگاه است.
مهدی بابایی اظهار امیدواری کرد که حداکثر تا یک ماه دیگر عملیات اجرایی تکمیل پروژه ترمینال شرق تهران اعلام شود.
عضو شورای شهر تهران گفت : خود بنده به صورت ویژه پیگیر این موضوع هستم و در مذاکرات با مدیر عامل سازمان پایانه ها بر تسریع در افتتاح این پروژه در زمان مقرر تأکید کردم .
مهدی بابایی اظهار داشت : خود من انشالله با شروع عملیات عمرانی به صورت ماهیانه پیشرفت پروژه ترمینال شرق را رصد خواهم کرد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: