• شنبه ١٦ ارديبهشت ١٤٠٢-١٦:٠٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٥٣١
رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران:

خرید و تعویض یونیت پل‌های مکانیزه در حال انجام است

بابایی گفت: سازمان زیباسازی شهرداری تهران خرید یونیت‌ پل‌های مکانیزه و تعویض آنها را آغاز کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی بابایی در گفت و گو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه قرار بر این بود بودجه ۳۰۰ میلیارد تومانی به معاونت حمل و نقل و ترافیک برای بازسازی و نوسازی پل‌های مکانیزه اختصاص یابد، اظهار کرد: در نهایت، آخرین تصمیم شورا این بود که ۶۰ درصد درآمد سازمان زیباسازی توسط همین سازمان صرف شود و این سازمان نسبت به نگهداشت و تعویض پل‌های فرسوده اقدام کند.
رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه عمر مفید پل‌های مکانیزه پایتخت ۱۰ سال است، خاطرنشان کرد: با توجه به استفاده مکرر از این پل‌ها قاعدتا طیف گسترده‌ای از آن و به طور دوره ای نیاز به اورهال و نوسازی پیدا خواهد کرد.
وی با تأکید بر اینکه قرار شد سازمان زیباسازی علاوه بر دقت ویژه به نگهداشت پل‌ها نسبت به تعویض آنها اقدام کند، یادآور شد: بر اساس گزارشات، سازمان زیباسازی خرید و تعویض پل‌‎های مکانیزه را آغاز کرده است.
بابایی همچنین تصریح کرد: پیش از این هم تعویض سقف‌های پلی کربنات پل‌ها در دستور کار بود که نزدیک به ۹۰ درصد سقف‌ها تعویض شده و تعویض یونیت‌ها نیز در دستور کار قرار گرفته که در حال انجام است.
 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: