• شنبه ١٦ ارديبهشت ١٤٠٢-١٤:٢٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٥٢٨
قائمی مطرح کرد؛

نمی‌توان برای شرایط خاص کرایه‌های تاکسی جدول درست کرد

عضو شورای شهر تهران گفت: نمی‌توان برای شرایط خاص آب و هوایی و ترافیکی که منجر به افزایش قیمت کرایه می شود جدول درست کرد بلکه نیازمند سامانه الکترونیکی هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علی اصغر قائمی عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به تغییر کرایه تاکسی در شرایط خاص گفت: ترافیک، شرایط آب و هوایی و شیب معبر در طول سفر و نرخ کرایه‌ها دخیل هستند و شرایط خاص به شمار می‌روند اما این مدل‌ها کار برای مسافران و رانندگان سخت است.
وی با بیان اینکه در جلسه با سازمان تاکسیرانی حالت ایده آلی به نتیجه رسید گفت: از آنجایی که تاکسی متر وجود ندارد باید باید ابراز مدرنی شبیه آنچه که تاکسی‌های اینترنتی برای تعیین نرخ کرایه‌ها استفاده می‌کنند در اختیار مردم باشد که در بستر آن هم مسافر متوجه شود به چه دلیل به این نرخ رسیده و هم راننده بتواند کرایه را محاسبه و در همان بستر دریافت کند.
عضو شورای شهر تهران اظهار کرد: اینکه جدول عریض و طویلی درست کنیم و به سقف و دیوار تاکسی نصب کنیم و سپس از مردم بخواهیم با ماشین حساب کار ضرب و تقسیم و محاسبه را انجام دهند سخت است.
قائمی با بیان اینکه بخش عمده جامعه از تاکسی‌های اینترنتی استفاده می‌کنند و با آن آشنا هستند گفت: ما باید کاری کنیم که نرخ سفر و پرداخت آن تسهیل و شفاف شود که سازمان تاکسیرانی این ایده را پذیرفته است و وعده داده است که در مدت ۲ الی ۳ ماه کار را به نتیجه برساند.
 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: