• پنج شنبه ١٤ ارديبهشت ١٤٠٢-١٠:٣٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٥٢١
در گفتگوی سوده نجفی با تسنیم صورت گرفت؛

انتقاد عضو شورای شهر تهران به اجرای برنامه‌های سلامت در شهرداری

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در ارتباط با اقدامات انجام شده از سوی اداره کل سلامت شهرداری تهران واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سوده نجفی؛ عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اظهارات علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران در خصوص احداث مراکز چندکاربردی در شهر تهران (مراکز خدماتی و عرضه محصولات میوه و تره‌بار و ورزش) اظهار کرد: شهردار تهران در نشست خبری خود اعلام کرد که قرار است در سطح شهر تهران مراکز چند کاربردی ایجاد شود که این مراکز شامل مجموعه‌های ورزشی برای بانوان و‌ آقایان و خدماتی از جمله ارائه محصولات میادین میوه و تره‌بار باشد که در این زمینه باید به چند موضوع توجه کرد؛ ابتدا اینکه در سایر کشورها اماکنی به این شکل وجود دارد اما به نظر من هر کاری که در هر جا بخواهد عملیاتی شود باید همراه با مطالعه باشد.

وی تصریح کرد: ابتدا باید بررسی شود که چنین مجموعه‌های به این شکل و یا شکل دیگر در سایر کشورها موفق بوده‌اند یا خیر، همچنین نقاط ضعف و قوت آن سنجیده شود و در نهایت تصمیم نهایی اخذ شود.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران همچنین در خصوص هفته ملی سلامت از نهم تا پانزدهم اردیبهشت‌ماه گفت: حوزه سلامت در 4 مقوله از جمله سلامت روحی، روانی، معنوی و اجتماعی دنبال می‌شود. همچنین بحث سلامت روحی، روانی، اجتماعی و تا حدی معنوی به اداره کل سلامت شهرداری تهران بر می‌گردد. کمیته سلامت شورای شهر تهران جلساتی را با اداره کل سلامت شهرداری تهران داشته‌ است و همکاران هم زحماتی کشیده‌اند اما تا به امروز خروجی که بنده به عنوان رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران انتظار داشتم، برآورده نشده است.

وی در پاسخ به این پرسش که در صورتی که اقدامات لازم در اداره کل سلامت شهرداری تهران در حوزه‌های اشاره شده، انجام نشود آیا شاهد تغییراتی در این مجموعه خواهیم بود یا خیر، افزود: این مسئله به نظر شهردار بر می‌گردد و خودشان تصمیم می‌گیرند که آیا تغییر و تحولی انجام شود یا خیر و اعضای شورا عموماً به چنین بحث‌هایی ورود نمی‌کنند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: