• چهارشنبه ١٣ ارديبهشت ١٤٠٢-١٤:٠١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٥١٦
احمد صادقی؛

شهید راه غیرت و مدعیانی که سکوت کردند

هزاران نفر برای تشییع پیکر فردی در سبزوار آمدند که غیرت را معنا کرد‌. مردم از سراسر کشور آمده بودند چرا که شهید الداغی را فرزند خود می دانستند، چرا که کار او آنقدر بزرگ و ارزشمند بود که همه ایران او را فرزند خود بداند.
 
تاریخ این مرز و بوم همواره قهرمانانی از جنس شهید الداغی داشته است از جوانمرد قصاب گرفته تا جوانان برومندی که برای دفاع از ناموس وطن دل به دریای شهادت زدند و امروز هم شهید الداغی چنین کرد.
 
دفاع از ناموس واژه ای است مقدس برای ما ایرانیها، چرا که از قدیم یاد گرفته ایم ناموس هموطنمان را ناموس خود بدانیم، کافی است لحظه ای احساس کنیم که آن  دو دختر  نوجوان از خانواده خودمان بودند چه حسی به ما دست می داد؟
 
آری  شهید الداغی غیرت را معنا کرد، و درسی به همه ما داد که باید تا سالها در گوش کودکان و نوجوانان نجوا شود و امروز حرکت این شهید بار دیگر سبب وحدت همه مردم شده است و این شهید درس وحدت به همه داد. 
 
اما چه سود که کور دلان نمی خواهند چشمان خود را باز کنند ، این اقدام آن قدر عظیم و مقدس بوده که سبب تولد یک اسطوره شده است آن هم به واسطه فعل و عملی که انجام شده (دفاع از حریم یک دختر، یک بانو ) حال آنکه مدعیان و منادیان حقوق بشری چه در داخل و چه در خارج ذره ای نسبت به این اقدام واکنش نداشته اند. 
 
چگونه است که نسبت به تذکر آمران به معروف چنان جبهه گیری می کنند (کور دلان داخلی و خارجی) و نفرت پراکنی می کنند اما در مقابل یک عمل قهرمانانه که تحسین همه آحاد مردم حتی کشور های خارجی را بر می انگیزد سکوت می کنند. 
 
آری درست است هدف اینان تنها انشقاق ، تفرقه افکنی و نفرت پراکنی است و این واقعه بار دیگر نیت پلید اینان را نشان داد. 
 
جالب است که سردمداران فتنه انگیزان لندن نشین می گویند نظام جمهوری اسلامی می خواهد این شهید را مصادره کند اما زهی خیال باطل، جمهوری اسلامی نظام شهادت طلبی، ایثار گری و جهاد گری است پس هر که جهاد کند، ایثار کند و خون خود را در راه حق و دفاع از ناموس بدهد فرزند این نظام است. مکتب اسلام و جمهوری اسلامی همین است دقیقا آنچه کوردلان و لندن نشینان از آن بی بهره اند. 
 
شهید الداغی قهرمانی است مانند هزاران شهید گلگون کفن و شک به خود راه ندهید که این راه و مکتب ادامه دار خواهد بود. 
 
یاد شهید الداغی گرامی و نامش زنده باد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: