• سه شنبه ١٢ ارديبهشت ١٤٠٢-١٢:٥٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٥٠٣
با حضور بابایی انجام شد؛

تقدیر از خادمین شهر در منطقه 15

همزمان با روز جهانی کار و کارگر، با حضور مهدی بابایی عضو شورای شهر تهران، مراسم تقدیر از 200 کارگر نمونه حوزه خدمات شهری و فضای سبز باب الرضای شهر تهران برگزار شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مراسم  تقدیر از خادمین شهر در منطقه 15 با حضور بابایی نائب رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردای تهران، جعفری مدیرکل خدمات شهری شهردای تهران ، شیری شهردار منطقه 15، معاونین و مدیران منطقه برگزار و ضمن تقدیر از تلاشهای کارگران لوح تقدیر و سپاس به آنان اهدا شد.
 نائب رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در این مراسم با اشاره به اهمیت و جایگاه کارگران شهری، گفت: کارگران خدمات شهری و فضای سبز ستون اصلی خدمات شهر را برعهده دارند.
مهدي بابایی افزود: بر خود وظیفه دانستم خدمت عزیزان باشم تا از طرف شورا از زحمات شما تشکر کنم.
 وی تصریح کرد: اولین وظیفه شهرداری نظافت، رفت و روب و رسیدگی به فضای سبز است و کارگران خدمات شهری و فضای سبز در این حوزه ستون فقرات این خدمت هستند، اسلام توجه ویژه ای به موضوع کار و کارگر دارد و این نشان از قدر و منزلت این قشر دارد. 
عضو شورا ضمن تقدیر از برگزاری جلسات قدردانی و افطاری کارگران گفت: این موارد لازم است ولی کافی نیست، در وضعیت اقتصادی حاکم باید به معیشت این عزیزان توجه داشت؛ علیرغم برخی معذورات قانونی، اعتقاد راسخ دارم که برای خدمت به مردم و به ویژه کارگران هیچ محدودیتی وجود ندارد و با همت و اراده وتوکل به خداوند متعال می شود و می توانیم. 
وی تصریح کرد: هنر شهرداران مناطق این است که با تعاملات لازم با سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی، در قالب مسئولیت اجتماعی در موضوع معیشت کارگران تلاش کنند.
 بابایی در پایان با تاکید براینکه عزیزان خدمات شهری و فضای سبز نیز کارها را دقیق و به نحو احسن انجام دهند، افزود: عملکرد شما ویترین شهرداری تهران است و موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم می کند و این ایده آل شهرداری تهران است.
بنابراین گزارش، در این مراسم برنامه های شاد و مفرح و به ویژه برنامه سلام امام رضا(ع) از را دور برای حاضرین اجرا و هدایایی به قید قرعه به آنان اهدا شد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: