• سه شنبه ١٢ ارديبهشت ١٤٠٢-١١:٠٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٤٩٦
حبیب کاشانی؛

در پاسداشت مقام شامخ معلم

اوراق زرین تاریخ تربیت، سیمای درخشان مربیان نام آوری همچون نوح، ابراهیم، موسی، عیسی و محمد(ص)، علی (ع)، فاطمه(س) را بر خود نقش ابدی زده است، عزیزانی که با پیکار مقدس خویش حماسه های شکوهمند و جاویدی در سازندگی انسان متعهد به وجود آورده اند و با تزکیه و تعلم کاخ بلند پایه های علم و فضیلت را بنا نهاده اند و پرچم توحید را به اهتزار درآورده اند.
جایگاه و نقش معلم در هدایت و تعالی جامعه هم در آموزه های دینی و مذهبی و هم بایسته های اخلاقی و اجتماعی، جایگاهی والا و قابل ستایش است و در جوامع مدرن، مسیر توسعه در گرو آموزش صحیح جامعه و داشتن معلمانی متعهد و اخلاق مدار می گذرد، مولفه ای که خوشبختانه در ایران اسلامی به دلیل داشتن این سرمایه عظیم اجتماعی و داشتن معلمانی دلسوز و فداکار، در حال پایه ریزی ستون های توسعه در کشور هستند که باید اهتمام این عزیزان را قدر دانست.
دوازدهم اردیبهشت یادآور خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم را گرامی می داریم. امروز روز تشکر و قدردانی از تمامی زحمات معلمین گرانقدر ایران عزیز اسلامی است. عزیزانی که با تلاش فراوان در جهت آموزش دانش آموزان این مرز و بوم کوشش خویش را معطوف داشته اند تا در این طوفان سهمگین زندگانی فرزندان این کشور را در جهت صحیح هدایت و کمک نمایند تا چراغ راه عزیزان این مرز و بوم باشند.
سلام ابدی ما نثار گام های استوار معلمان عزیز و دلسوز این کشور خواهد بود. امیدوارم سعادت دنیوی و اجر اخروی جایگاه ابدی تمامی معلمین عزیز کشورم باشد، بدینوسیله با تبریک روز معلم برای تمامی همکارانم در ایران عزیز اسلامی توفیق روزافزون را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 





اخبار مرتبط