• شنبه ٩ ارديبهشت ١٤٠٢-١٤:٤٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٤٦٤
مظفر خبر داد؛

اجرای بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های توسعه محلی پایتخت در سال گذشته

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس گزارشات شهرداری تهران بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های توسعه محلی در سال گذشته اجرایی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، میثم مظفر در گفت و گو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه در سال قبل پیشرفت فیزیکی پروژه‌های توسعه محلی مناسب بود، اظهار کرد: گزارشات نشان می‌دهد که تا پایان سال قبل، بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های توسعه محلی تحقق یافته است.
رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اقدام شورا برای صحت‌سنجی گزارشات شهرداری، خاطرنشان کرد: کارشناسان ما بررسی وضعیت پروژه‌ها و صحت‌سنجی گزارشات را از چند هفته گذشته آغاز کرده‌اند.
وی همچنین تصریح کرد: کارشناسان کمیسیون برنامه و بودجه و کمیته بودجه، در حال تهیه گزارشی به تفکیک تمامی کدپروژه‌های توسعه محلی به تعداد هزار و ۵۰۰ پروژه هستند و برای تکمیل این گزارش، بازدیدهای میدانی را در سطح مناطق و محلات انجام می‌دهند که به زودی نتایج آن در صحن شورا گزارش خواهد شد.
مظفر در ادامه یادآور شد: اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورا جهت بررسی تحقق پروژه‌های سال ۱۴۰۱ و برنامه‌ریزی برای اجرای پروژه‌های سال ۱۴۰۲ از این هفته به صورت جمعی در مناطق و محلات حضور خواهند یافت.
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به روند انتخاب طرح‌های توسعه محلی در سال جاری، گفت: بخشی از پروژه‌های امسال از طریق سامانه «من شهردارم» انتخاب شده و بخشی دیگر نیز پروژه‌هایی است که ابتدای دوره ششم با کمک مردم شناسایی شده بود.
 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: