• پنج شنبه ٢٤ فروردين ١٤٠٢-٠٩:٥٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٤٠١
نرگس معدنی پور؛

روز قدس، نماد آزادی خواهی

رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران ۴۴ سال پیش آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند تا این روز به نمادی برای استکبارستیزی و آزادیخواهی مبدل شود.

این روز در تارک تاریخ جهان نقش بست و هر سال موجی از خروش و انسجام جهان اسلام در برابر نظام سلطه و به ویژه رژیم منحوس صهیونیستی را ایجاد نمود.

یقینا حضور در این حماسه جهادگونه یک رویداد مهم سیاسی و عبادی است و این نکته را به جهانیان مخابره خواهد کرد که جهان اسلام دست از دفاع از قبله اول مسلمین و قلب جهان اسلام که نمادی واقعی از مفهوم آزادی خواهی است، بر نخواهد داشت.

هم اکنون مساله قدس شریف مهمترین دغدغه جهان اسلام است که این مهم با روشنگری های صورت گرفته از سوی نظام جمهوری اسلامی تحت هدایت رهبر فرزانه انقلاب و ملت سلحشور و مبارز محقق گردیده است.

حماسه بصیرت آفرین مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یقینا یکبار دیگر در راهپیمایی روز قدس ۱۴۰۲ تکرار خواهد شد و همه یکصدا انزجار خود را از رژیم سفاک صهیونیستی فریاد خواهند زد و به جهانیان میگویند که قرآن و قدس شریف خط قرمز مسلمانان هستند.

در روز قدس علاوه بر حضور میلیونی مردم بزرگترین جبهه رسانه ای علیه بنگاه های دروغ پراکن نظام سلطه شکل خواهد گرفت و یکبار دیگر حقیقت در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذاشته خواهد شد.

شهر تهران از هم اکنون آماده این رویداد فرهنگی بزرگ است و یک صدا شهر در این روز فریاد مرگ بر اسرائیل سر خواهد داد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: