• سه شنبه ١٦ اسفند ١٤٠١-١٨:٠٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٢٨٨
صادقی در تذکری بیان داشت: 11-134

کاستی ها و بلاتکلیفی سازمان فاوا هر چه سریعتر مرتفع شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: متاسفانه به دلیلی برخی دلایل و بلاتکلیفی سازمان فاوا در حوزه مدیریت ادامه برخی فعالیت ها سخت شده که این می طلبد مدیریت جدید این سازمان با توجه ویژه به این موضوعات مشکلات را مرتفع کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، احمد صادقی در یکصد و سی و چهارمین جلسه شورا گفت: هفته گذشته بنا به قولی که به نمایندگان مردم و شهروندان داده بودیم در خصوص تحقق شهرداری غیر حضوری جلسه خوبی در معاونت شهر سازی و معماری برگزار و مقرر شد این جلسات به صورت منظم و با حضور دستگاه ها و معاونت های مختلف و مجموعه فاوا(سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ) برگزار شود تا گام به گام به تحقق شهرداری غیر حضوری نزدیکتر شویم.
وی در ادامه افزود: جا دارد در اینجا نیز تقدیری از پرسنل زحمتکش سازمان فاوا داشته باشیم که در پس فشار های پایدار سازی سرویس های بیشمار به شهروندان همواره به تعهدات خود عمل کرده اند.
صادقی در ادامه گفت: با این وجود به دلیل برخی کاستی ها و بلاتکلیفی ها انجام و ادامه برخی فعالیت ها در این سازمان سخت و بعضا غیر ممکن شده که جای نگرانی دارد که در این راستا به شهرداری تهران تذکر می دهم سخت شده در فاوا این موانع و نقصان ها را هر چه سریعتر مرتفع کند.
صادقی افزود: توسعه و بروز رسانی تجهیزات دیتا سنتر سرور ها و سوییچ ها، تایید قرار دادهای پشتیبانی و توسعه، تخصیص بودجه و پرداخت مطالبات پیمانکاران و تامین کنندگان تجهیزات موضوعاتی است که باید هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.
عضو شورای شهر تهران افزود: رسیدگی به معیشت کارکنان این سازمان که همخوانی نوع فعالیتشان در صنعت آی سی تی ندارد نیز یکی دیگر از موضوعات است که امیدواریم با مدیریت جدید این سازمان این موضوعات مرتفع شود‌.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: