• شنبه ١٣ اسفند ١٤٠١-١٣:٤٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٢٤٧
سوده نجفی؛

همه مسئولان باید در کنار و همراه جوانان باشند

۱۱شعبان به مناسبت سالروز‌ ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) روز‌ جوان نامگذاری شده است. این روز فرصت خوبی است که از سوی ما مسئولان هرچند اندک‌ به جوانان، سرمایه‌های کنونی و آینده‌سازان کشور توجه بیشتری شود. برای شنیدن حرف‌ها و خواسته‌هایشان، نیازها و‌چالش‌های پیش‌رویشان وقت بگذاریم، چراکه در حدود یک سوم از جمعیت کشور را همین جوانان تشکیل می‌دهد که غالبا مستعد، پرانرژی، خوش‌فکر، ایده‌پرداز، توانمند، جسور، فعال و … هستند و متاسفانه با معضلاتی مانند بی‌کاری، تورم، بازار نابه‌سامان افتصادی ، مسکن، ازدواج … دست و پنجه نرم می‌کنند که پرداختن به هرکدام از آنها نیازمند ساعت‌ها زمان است و هرکدام از ما در هر جایگاه و منصب و در هر سطحی که هستیم وظیفه‌داریم‌ علاوه بر اینکه گوش‌شنوایشان باشیم، بستری برای حل و گره‌گشایی از مشکلاتشان فراهم کنیم تا به دلیل اهمال‌کاری و کم‌کاری‌های ما وارد زمین بازی دشمنان و تحریف‌کنندگان دین و تخریب‌کنندگان کشور نشوند.
همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند « گاهی یک غفلت، یک بی‌توجهی، یک سستی، یک سهل‌انگاری ممکن است یک محصول عظیم را از دست ملتی بگیرد» و مصداق بارز صحبت‌های ایشان شرایط فعلی است که اگر مسئولان برای آن تدبیری نیندیشند ‌و در کنار جوانان برای رسیدن به مطالبات به حق و خواسته‌هایشان قرارنگیرند و نسل جوان نباشند سرمایه بزرگی‌را از دست خواهیم داد.
جوانان کشور باید بدانند که آنچه موجب رونق و سامان، توسعه و پیشرفت آینده‌مان خواهد شد اتحاد، همدلی و همسویی تک‌تک ما در نه در مقابل هم بلکه در کنار هم است و این امر میسر نخواهد شد مگر به اتخاذ تصمیم‌هایی که در آن از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های جوانان بهره‌گرفته شود.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: