• دوشنبه ١٢ دی ١٤٠١-١٦:٥٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥٨٧٧
احمد صادقی؛

سردار دلها برای بیداری دلها رفت

 شهادت جایگاه عظیمی در سرزمین ما داشته، شهادت در دین ما نیز جایگاه رفیعی دارد و بزرگان و اولیای دین ما بزرگترین ایثار در راه خدا را شهادت دانسته اند و در طول تاریخ این سرزمین آزاد مردان بسیاری بوده اند که به تاسی از امام شهیدان حضرت ابا عبدالله شهادت را برگزیدند.
 اوج این جانبازی ها و ایثار را نیز در 8 سال جنگ تحمیلی شاهد بودیم. اما با گذشت زمان و پشت سر گذاشتن جنگ تحمیلی شرایط تغییر پیدا کرد و عده ای سعی در کم رنگ کردن راه و شیوه ای داشتند که مردم این سرزمین با آن خو کرده بودند. 
تا اینکه مردی از تبار بسیجی های جا مانده از جنگ، گرد جنگ را از لباسش زدود و جهاد را در جبهه ای دیگر آغاز کرد اما شهادت در راه خدا را فراموش نکرد، شهادت در راه امنیت مردم، شهادت در راه حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهادت در راه حفظ تمامیت ارضی کشور، حاج قاسم سلیمانی به ما فهماند که شهادت هیچگاه کمرنگ نمی شود اگر برای خدا باشد. 
حاج قاسم به ما یاد آور شد به دنبال شهادت باشیم اما هیچگاه خدا را از یاد نبریم، حق را باطل نپنداریم و امام زمان خود را تنها نگذاریم. همانطور که حاج قاسم سلیمانی تا آخرین لحظه دست از ولایت فقیه نکشید و خود را سرباز ایران، مردم و مقام معظم رهبری دانست. شهادت مردی بزرگ از تبار خوبان درس های فراوانی به ما داد که مپنداریم جهاد تمام شده ، اگر بدانیم جبهه کجاست، دشمن کیست و همواره جانب حق بایستیم.
همانگونه که خون حاج قاسم نشان داد که دشمن کیست همان ها که داعیه دار حقوق انسانی و مبارزه با تروریسم بودند حاج قاسم را با عملیات تروریستی به شهادت رساندند گرچه عمر دولتشان پابر جا نماند و طومارشان در هم پیچیده شد.
 امروز نیز برای ما که خود را رهرو و پیرو حاج قاسم می دانیم جهاد تمام نشده هرچند این جهاد در عرصه فرهنگ، اجتماع، سیاست و اقتصاد باشد. ما نیز باید به تاسی از حاج قاسم سلیمانی همواره پشتبان ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب باشیم و این نظام مقدس را که با خون شهدا تبدیل به درخت تناور شده پایدار بداریم و یقین بدانیم که خون امثال حاج قاسم ها برای هیچ بر زمین ریخته نشده است و حق پایدار و ماندنی است. یاد سردار دلها همیشه در دلهایمان زنده است ...
احمد صادقی – عضو شورای اسلامی شهر تهران

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: