• يکشنبه ١٠ مهر ١٤٠١-١٥:٣٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥٢٤٥
حجت الاسلام آقامیری: 9-93

اغتشاشات اخیر وجه تمایز واضحی با اعتراض دارد/ حکومت اسلامی مقابل فرهنگ مرتجعانه غرب خواهد ایستاد

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد آقامیری تاکید کرد: کسانی که به نام آزادی، فرهنگ ولنگاری، بی عفتی و بی حجابی را تبلیغ می کنند، آزاد نیستند، بلکه اسیر دست بسته فرهنگ منحط غربی هستند. آنها دنبال احیای فرهنگ مردسالاری جاهلانه و بردگی متمندانه زنان هستند و حکومت اسلامی مقابل این تفکر مرتجعانه با قدرت خواهد ایستاد.

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران حجت الاسلام و المسلمین سید محمد آقامیری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در نود و سومین جلسه صحن شورا، ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر که وجه تمایز واضحی با اعتراض دارد، به تبیین جایگاه زنان پیش از اسلام پرداخت و افزود: تا قبل از ظهور اسلام زن عنصری نیمه انسانی، بدون حق و حقوق فرض می شد و در این جهت فرق قابل تمایزی بین ملل متمدن و جوامع بدوی غیر متمدن وجود نداشت و اسلام حق و حقوق لازم را در اجتماع که در شأن او باشد، در نظر گرفت و زن را که در همه جوامع بشری در اوج ذلت بود، به اوج عزت رساند.
او با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مساله حجاب گفت: بنا بر فرمایش ایشان "ما در مساله حجاب از دنیا (غرب) طلبکاریم و ما هستیم که به دنیا خطاب می‌کنیم و می‌گوییم: شما به بشریت عموما و به زن خصوصا خیانت کرده‏ اید".
نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه اسلام تب جاهلانه مردگرایی را شکست و با در نظر گرفتن خصوصیات، عواطف و احساسات زنان، راه رشد و تعالی آنان را عرصه های مختلف باز کرد، افزود: الفبای حقوق خانواه در اسلام بر پایه محبت پی ریزی شده و زن مربی بشریت و کانون تربیت خانواده است و بدون این مربی شایسته، خانواده رنگ سعادت نخواهد دید.
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد آقامیری در عین حال تأکید کرد: کسانی که به نام آزادی، فرهنگ ولنگاری، بی عفتی و بی حجابی را  تبلیغ می کنند، آزاد نیستند، بلکه اسیر دست بسته فرهنگ منحط غربی هستند. آنها دنبال احیای فرهنگ مردسالاری جاهلانه و بردگی متمندانه زنان هستند و حکومت اسلامی مقابل این تفکر مرتجعانه با قدرت خواهد ایستاد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: