• يکشنبه ١٠ مهر ١٤٠١-١٤:٥٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥٢٤٢
نادعلی مطرح کرد:

آتش نشانان جلوه فداکاری ایثار و مسئولیت پذیری هستند/ لزوم پیگیری مشکلات آتش نشانان شهر تهران

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: مدیریت شهری تهران در دوره ششم به دنبال رفع مشکلات معیشتی و ارائه خدمات رفاهی هرچه بهتر به آتش نشانان است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران علیرضا نادعلی سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در هفته بزرگداشت مقام آتش نشانان، با حضور در منزل شهید آتش نشان «علی قانع» با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و گفتگو کرد. نادعلی همچنین با اشاره به رشادت آتش نشان در حوادث مختلف اظهار کرد: هفته آتش نشان فرصتی است برای تجلیل از مقام ایثار، گذشت و فداکاری آتش نشان ها که بارها از خود فداکاری نشان دادند.
وی افزود: آتش نشانان عزیز و فداکار ما حاضر هستند هستند تا خود را در معرض آسیب قرار بدهند تا دیگران آسیب نبینند و خود را در معرض خطر قرار بدهند تا خطر متوجه دیگران نشود و این امر یک اقدام فداکارانه است، آتش نشانان جلوه فداکاری، ایثار و مسئولیت پذیری هستند و باید به این عزیزان توجه ویژه ای شود.
سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه گفت: شورای اسلامی شهر تهران به صورت جدی به دنبال حق و حقوق آتش نشانان عزیز است و توجه ویژه به خانواده های شهدا آتش نشان نیز از جمله موضوعاتی است که دنبال خواهیم کرد.
بر اساس این گزارش شهید آتش نشان علی قانع در سال 95 و در پی وقوع حریق در یک ساختمان مسکونی در بلوار لاله تهران در حالیکه برای نجات زنی به کانون آتش رفته بود دچار حادثه شده و پس از انتقال به بیمارستان به درجه رفیع شهادت رسید.
در ادامه علیرضا نادعلی سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ضمن حضور در ایستگاه هشتم آتش نشانی شهرداری تهران حضور پیدا و با آتش نشانان فعال در این ایستگاه گفتگو کرد و در پایان این دیدار اظهار داشت: جای خوشحالی دارد که همکارانم در سازمان آتش نشانی شهرداری تهران نسبت به موضوعاتی که در سال گذشته گلایه داشتند و ناراضی بودند اقدامات مثبتی صورت گرفته و قدم های خوبی در راستای حل مشکلات آتش نشانان برداشته شده است.
وی افزود: مدیریت شهری تهران در دوره ششم به دنبال رفع مشکلات معیشتی و ارائه خدمات رفاهی هرچه بهتر به آتش نشانان است.
سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: مشکلاتی مانند تامین مسکن و نیروی انسانی از جمله موضوعاتی است که مدیریت شهری تهران به صورت جدی پیگیر است و اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: