• يکشنبه ١٠ مهر ١٤٠١-١٣:٢٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥٢٣٩
اقراریان: 5-93

بسیج یعنی مظلومیت/ بسیجیان با صبوری و مدارا ایستادند تا حافظ امنیت کشور باشند

عضو شورای شهر تهران در واکنش به اتفاقات اخیر کشور با بیان اینکه بسیج یعنی مظلومیت اظهار داشت: ما امروز شاهد این بودیم که بچه های بسیج برای اینکه امنیت شهروندان و شهر تهران برقرار باشد شبها ایستادند و تلاش کردند که با صبوری و مدارا حافظ امنیت باشند.

 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی اقراریان عضو و رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران در جریان برگزاری نود و سومین جلسه صحن شورا با تقدیر از زحمات و اقدامات نیروهای نظامی و انتظامی کشور بویژه نیروهای بسیج در سطح تهران در برقراری امنیت گفت: بسیج یعنی مظلومیت؛ ما امروز شاهد این بودیم که بچه های بسیج برای اینکه امنیت شهروندان و شهر تهران برقرار باشد این شبها ایستادند و تلاش کردند که حافظ امنیت باشند و با سعه صدر، صبوری و مدارا برخورد کردند.
وی اظهار کرد:هرچند همه ما صف نوجوانان و جوانانی که به دلیل اشتباهاتی که بعضا مشاهده می کنند و به دلیل اینکه بعضی از افرادی باید نسبت به عملکرد خود توضیح دهند اما توضیحی نمیدهند و این عدم اجرای تکلیف منجر به اعتراض تعدادی از جوانان شد که باید این افراد را از صف اغتشاش‌گران جدا کرد.
این عضو شورا در ادامه با اشاره به پخش برنامه‌ای در شبکه‌های تلویزیونی ایران درباره ایجاد پنجره واحد، گفت: در این برنامه، شهردار تهران اعلام کرد که وزارت اقتصاد هنوز برای ایجاد پنجره واحد آمادگی لازم را ندارد و مقامی از وزارت اقتصاد نیز عنوان کرد که شهرداری تهران هنوز نتوانسته است زیرساخت‌ها را فراهم کند.
وی اضافه کرد: قرار بوده که براساس یک زمان‌بندی مشخص لایحه پنجره واحد به شورا ارسال شود اما پشت گوش انداختند و می‌بینیم که در شهرداری هر وقت لایحه‌ای در الویتش باشد زنگ می‌زند و می‌گوید رای دهید اما با این‌که جلسه گذاشتند و در داخل شهرداری این موضوع را پیگیری کردند اما گزارشی به شورا داده نشده است.
اقراریان با طرح این پرسش که مسئله پنجره واحد به کجا رسید، اظهار داشت: پنجره واحد قانون است و شهرداری تهران مکلف است تا زیرساخت‌های آن را فراهم کند؛ این قانون در راستای مبارزه با فساد است و شهرداری باید هرچه سریعتر به پنجره واحد متصل شود. بنا بر این گزارش، مطابق ابلاغ مجلس شورای اسلامی در قالب قانون بودجه سال ۱۴۰۱، دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی مکلف‌ شده بودند «پنجره واحد خدمات هوشمند» خود را بر اساس الزامات مصوب شورای اجرایی فناوری اطلاعات حداکثر تا شهریور سال جاری راه‌اندازی کنند و حداقل یک‌سوم از خدمات اختصاصی خود را با اولویت خدمات پرکاربرد از طریق این پنجره ارائه دهند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: