• يکشنبه ١٠ مهر ١٤٠١-٠٨:١١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥٢٣٣
امانی در دیدار با آتش‌نشانان مطرح کرد:

پیگیر مطالبات آتش‌نشانان هستم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با تبریک سالروز آتش نشانی تاکید کرد که پیگیر مطالبات آتش نشانان خواهد بود.

 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران ناصر اماني، عضو شوراي شهر تهران همزمان با فرا رسيدن روز آتش‌نشان از تعدادی ایستگاه آتش‌نشانی بازدید کرد. او در تشریح این بازدید گفت: به مناسبت روز آتش نشانی که هفتم مهر بود روز چهارشنبه از یکی از مناطق بزرگ آتش‌نشانی شهرداری تهران یعنی منطقه پنج واقع در میدان حسن آباد بازدید کردم. علاوه بر این که منطقه در آنجا مستقر است ایستگاه بزرگ آتش نشانی هم در جوار آن وجود دارد که یکی از بزرگ‌ترین ایستگاه‌های آتش‌نشانی تهران است و حدود 120 نفر پرسنل در این ایستگاه مشغول خدمت هستند. 
او ادامه داد: با فرمانده و مسئولین این منطقه جلسه‌ای برگزار شد و مسائل اصلی پرسنل آتش نشانی از بعد معیشت، رفاه، حقوق، مزایا، بازنشستگی و مشاغل سخت و زیان آور مورد بررسی قرار گرفت و بنا شد توسط کمیته تشکیلات و منابع انسانی شورای اسلامی شهر تهران از طریق جلساتی که برگزار می‌کنند، پیگیری شود و برای حل آ‌نها چاره‌اندیشی گردد. 
امانی تاکید کرد: در ادامه از ایستگاه شماره 10 آتش‌نشانی در جلال‌آل احمد بازدید کردم. در آنجا یک ایستگاه آتش نشانی با شیفت 12 نفری پرسنل بود که با تمام پرسنل، فرمانده و معاون ایستگاه جلسه داشتیم و مشکلات پرسنل را از زبان خودشان شنیدیم و تقریبا مشابه همان مسائل و مشکلاتی که عزیزان منطقه 12 آتش نشانی مطرح کرده بودند. 
او‌ گفت: البته دو مساله جزئی‌تر و عمومی‌تر از طریق پرسنل آتش نشان مطرح شد و قرار شد این دو موضوع هم در دستور کار کمیسیون شورا قرار بگیرد و برای آن چاره‌اندیشی شود. ما به عنوان اعضای شورا و بنده به عنوان مسئول کمیته تشکیلات و منابع انسانی شورای اسلامی شهر تهران وظیفه دانستم که این روز را به همکارانمان در  سازمان آتش نشانی تبریک بگویم و  قول‌هایی که سال گذشته به آنها داده شد را پیگیری کنیم تا چه میزان اجرایی شده است.
این عضو شورا گفت: که البته بررسی دقیق اجرایی شدن این قول‌ها نیاز به یک جلسه مشترک با مدیران سازمان آتش نشانی دارد که باید در آنجا ارزیابی کنیم؛ اما به نظر می‌آمد اگر هم اقدامی شده خیلی تعیین کننده و تاثیرگذار نبوده؛ چون وقتی از دوستان می‌پرسیدم چندان اظهار رضایت نمی‌کردند و باید علت آن را در جلسه حضوری با مدیران سازمان آتش نشانی بررسی کنیم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: