• شنبه ٩ مهر ١٤٠١-١٥:٥٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥٢٣٢
نایب رئیس شورای شهر تهران خبر داد: 

تامین 2 هزار واحد مسکونی آتش نشانان به زودی وارد مراحل اجرایی می شود+عکس

پرویز سروری در جمع آتش نشانان منطقه 8 شهرداری تهران از تامین زمین 2 هزار واحد مسکونی برای آتش نشانان خبر داد.

 
 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز شنبه 9 اردیبهشت ماه به همراه شهردار منطقه 8 به صورت سرزده در یکی از ایستگاههای آتش نشانی منطقه 8 شهرداری تهران حاضر شد و ضمن تبریک روز آتش نشان در جریان موضوعات مربوط به آتش نشانان قرار گرفت.
وی در این دیدار صمیمی با تبریک روز آتش نشان به تمامی ایثارگران آتش نشان گفت: آتش نشانان به عنوان یکی از اقشار زحمتکشی به شمار می روند که در تمامی عرصه ها برای نجات جان انسان ها پیش قدم هستند.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران از برنامه ریزی برای تامین 2000 مسکن برای آتش نشانان خبر داد و گفت: در مکالمه ای که با شهردار تهران داشتم، ایشان از تامین زمین مورد نیاز برای ساخت این تعداد مسکن برای آتش نشانان خبر دادند که امیدواریم به زودی در یکی از شنبه های امید و افتخار شاهد کلنگ زنی آن باشیم.
سروری از پیگیری مشکلات و موضوعات مبتلابه آتش نشانان و سایر پرسنل شهرداری تهران خبر داد و گفت: این موضوع به عنوان دغدغه اعضای شورای شهر تهران بوده و در اکثر جلسات نسبت به آن موضوعات مختلفی عنوان می شود؛ البته این دغدغه را شهردار تهران نیز داشته و نسبت به آن حساس است.
وی ابراز امیدواری کرد در 4 سال دوره ششم شاهد اقدامات موثری در جهت رفع مشکلات کارمندان شهرداری و به ویژه آتش نشانان باشیم.
نایب رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: قطعا و حتما خدمت رسانی به پرسنل خدوم و شریف شهرداری تهران اصلی درست است و مدیریت شهری این موضوع را دنبال می کند و امیدواریم در تمامی عرصه ها شاهد بهبود معیشت کارمندان شهرداری تهران باشیم.
لینک تصاویر: 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: