• شنبه ٢ مهر ١٤٠١-١٢:٠١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥٢١٩

نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید توسط عضو شورای شهر تهران

به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید ( 1401 – 1402)، زنگ دبیرستان شهید زهره بنیانیان واقع در منطقه 7 شهرداری تهران توسط حبیب کاشانی عضو و خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران نواخته شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، حبیب کاشانی عضو شورای شهر تهران امروز-شنبه ۲ مهرماه ۱۴۰۱- و در آغاز سال تحصیلی جدید، به منظور نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی در دبیرستان شهید زهره بنیانیان واقع درمنطقه 7 شهرداری حضور یافت.
کاشانی در این مراسم ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و با اشاره به اینکه من خودم از خانواده آموزش و پرورش هستم، اظهار کرد: آینده  کشور از آن شماست و شما هستید که با تلاش و کوشش خود در سنگر علم و دانش، آینده درخشان کشور عزیزمان ایران را رقم می زنید که امیدواریم به لطف الهی پیروز و موفق باشید.
وی در ادامه به خاطرات و رشادت های دو شهید دفاع مقدس پرداخت و در پایان با طرح سوالاتی از دانش آموزان خواست، پاسخ صحیح را ارسال تا به 5 نفراز آنان جایزه اعطا شود.
گفتنی است در این مراسم آبادیان شهردار منطقه 7، رییس آموزش و پرورش منطقه 7، فرزانه فصیحی سرعترین دونده زن ایران ،علیرضا نیکبخت واحدی فوتبالیست و پوریا پور سرخ بازیگر سینما و تلویزیون حضور داشتند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: