• سه شنبه ٢٩ شهريور ١٤٠١-١٤:٤٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥٢٠٢
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران مطرح کرد: 10-92

دشمنان ایران اسلامی بدانند وحدت ملت ما خدشه ناپذیر است

سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: دشمنان ایران اسلامی بدانند ملت ما وحدت دارند.

 
 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران علیرضا نادعلی سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران  در نود و دومین جلسه شورای اسلامی شهر  تهران طی تذکری  اظهار کرد: همکارانم در شهرداری تهران در مراسم راهپیمایی اربعین خدمات رسانی خوبی داشتند؛ اما متاسفانه  در چند روز گذشته دو تن از همکارانم  در شهرداری تهران که مشغول خدمت رسانی بودند را از دست دادیم؛ محمد مهدی صبوری  یکی از همکاران خوبمان  در خدمات شهری منطقه هشت شهرداری تهران که در کربلا معلی در مراسم راهپیمایی اربعین فعالیت داشتند را به علت سکته قلبی از دست دادیم.
وی افزود: همچنین حمزه حمداللهی پاکبان مو سپید شهرداری تهران که در سانحه تصادف به رحمت خدا رفتند؛ نکته قابل توجه این است که از دست دادن این دو عزیز برای غرب گراها جذابیتی نداشت و آنها به این موضوع نپرداختند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اتفاقات اخیر شهر تهران گفت: همچنین در چند روز اخیر برای یکی از دختران این سرزمین اتفاق ناگواری رخ داد متاسفانه او را از دست دادیم و باعث ناراحتی و اندوه برای بسیاری از مردم عزیز کشورمان شد؛ از سوی دیگر برخی از دشمنان نظام منتظر چنین اتفاقاتی بودند تا به آیین و دین و حکومت اسلامی تعرض کنند.
وی گفت:  موضوعات اخیر نشان می دهد که این اتفاقات از کجا خط می گیرد و با چه اسم رمز هایی رخ می دهد؛ اما دشمنان اسلام بدانند حجاب حکم خداست و مراجع شیعه که در راس آن ولی فقیه است نسبت به موضوع حجاب روشنگری کردند و احکام مشخص است؛ فراموش نکنیم که عزیز و بزرگواری به ما گوش زد کرد که ما  ملت امام حسین (ع) هستیم و در جامعه وحدت ملی وجود دارد.
وی در ادامه گفت: بسیاری از سیاستمدارانی که برای خانوم مهسا امینی در فضای مجازی پست گذاشتند  در زمان امام خمینی (ره) دارای مسئولیت بودند و به خوبی با رویکرد امام خمینی (ره) آشنایی دارند.
نادعلی ادامه داد: حجاب حکم خداوند است و از قوانین کشورماست؛ در حادثه اخیر  اگر اشتباهی رخ داده است مسئولان مربوطه پیگیر آن هستند و باید از سخنانی که وحدت را از بین می‌برد پرهیز کرد.
سخنگوی شورا در خاتمه گفت: حضور میلیونی هموطنانم در راهپیمایی اربعین نشان از وحدت اسلامی بوده است و وحدت ایران اسلامی خدشه ناپذیر است.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: