• يکشنبه ٢٧ شهريور ١٤٠١-١٦:١٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥١٨٩

پیام تسلیت سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در پی درگذشت سه هموطن

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در پیامی درگذشت مرحومه مهسا امینی، مرحوم حمزه حمداللهی از پاکبانان شهرداری منطقه 8 و شهادت علی سراوانی، از کادر نیروی انتظامی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در پیامی که در صفحه شخصی اینستاگرام منتشر کرد درگذشت مرحومه مهسا امینی، مرحوم  حمزه حمداللهی از پاکبانان شهرداری منطقه 8 و شهادت علی سراوانی، از کادر نیروی انتظامی را تسلیت گفت. 
 
 
در متن پیام آمده است:
 
انا لله و انا الیه راجعون
با کمال تاسف چند تسلیت که باید به چند خانواده محترم عرض نمود:
تسلیت نخست به خانواده مرحوم مهسا امینی برای از دست دادن دختر جوانشان که سخت دردناک است؛ اما البته به کرات و توسط همه عزیزان داخل و خارج، انقلابی و غیر انقلابی به آن پرداخته شد.
تسلیت دوم به خانواده مرحوم حمزه حمداللهی، پاکبان موسپید عزیزی که چند روز پیش در حین رفت و روب معابر یکی از محلات تهران با برخورد با خودرو از دنیا رفت؛ در حالی که پدر ۸ فرزند و سرپرست خانواده ای بود و با زحمت خود در این سن و سال می‌باید روزی‌آور خانواده‌اش باشد.
و تسلیت آخر به خانواده شهید علی سراوانی، جوان ۲۹ ساله که از کادر نیروی انتظامی بود و همین پریروز در استان گلستان در حین مقابله با اشرار با داشتن فرزند سه ماهه کوچکش به شهادت رسید...
از دست دادن عضوی از خانواده، برای فرزندان یا پدر و مادر و یا سایر اعضای خانواده بسیار سخت است؛ خصوصا اگر آنکه به حسب ظاهر امروز نیست، نان آور و سرپرست خانواده باشد.
کاش چشمهامان بیشتر می‌دید؛ کاش همه چیز را می‌دیدیم و کاش تنها با آدرس غرب و از دهلیز تنگ عدسی دوربین‌های آنها، چیزها برایمان معنا پیدا نمی‌کرد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: