• سه شنبه ١٥ شهريور ١٤٠١-١٢:٢٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥١١٢
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری: ۶-۹۰

میادین میوه و تره بار نباید به موضوع واردات، ورود کند/ تهران نیازمند ۱۵ هزار مخزن جدید زباله

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بر اساس برآورد معاونت خدمات شهری به ۱۵ هزار مخزن نو نیاز داریم، گفت: اگرچه تخصیص و نقدینگی توزیع شده به معاونت های شهرداری بیش از ۱۱ درصد نبوده است اما خرید ۱۵ هزار مخزن میتواند به موضوع نظافت در شهر کمک کند.

 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهروندان بعد از مراجعه به میادین میوه و تره بار با کمبود برخی میوه ها و قفسه های خالی مواجه می شوند، گفت: برخی از اقلام باید از سوی سایر مجموعه ها تهیه شود و وظیفه سازمان میادین میوه و تره بار واردات و خرید کالا نیست و باید عرضه کننده و تسهیل کننده باشد.
وی افزود: از شهردار تهران می خواهم در هیئت دولت این موضوع کمبود را متذکر شوند تا در در اسرع وقت رفع شود.
پیرهادی در ادامه تذکر خود به وضعیت نظافت مخازن زباله در سطح شهر تهران اشاره کرد و گفت: بسیاری از خبرنگاران در خصوص این وضعیت مخازن در سطح شهر به شورای شهر گزارش داده اند.
رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بر اساس برآورد معاونت خدمات شهری به ۱۵ هزار  مخزن نو نیاز داریم، گفت: اگرچه تخصیص و نقدینگی توزیع شده به معاونت های شهرداری بیش از ۱۱ درصد نبوده است اما خرید ۱۵ هزار مخزن میتواند به موضوع نظافت در شهر کمک کند.
پیرهادی همچنین از کلنگ زنی احداث ۵ هزار مسکن در شهر تهران از شهرداری تهران تشکر کرد و به موضوع تعیین تکلیف محله نفرآباد اشاره کرد و افزود: در حال حاضر با تلاشی که در شهرداری انجام شد شهروندان می‌توانند در نفرآباد چهار طبقه بسازند.
وی تأکید کرد: این محدوده بعد از ۴۰ سال از فریز شدن خارج شد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: