• پنج شنبه ١٠ شهريور ١٤٠١-١٥:٠٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥٠٨٣
آخوندی در بازدید از موسسه صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران خواستار شد؛

اتخاذ تدابیر لازم برای افزایش سرمایه پرسنل در صندوق

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران خواستار اتخاذ تدابیر لازم برای افزایش سرمایه پرسنل در صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران شد.

 
 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران از موسسه صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران بازدید و با مدیران این مجموعه تشکیل جلسه داد.
وی ضمن قدردانی از مختاری مدیرعامل و سایر مدیران و کارکنان صندوق خاطر نشان کرد: موضوعات حقوقی به عنوان یک معضل مشترک هم اکنون در بین بسیاری از شرکت ها و سازمان های زیر مجموعه شهرداری تهران مطرح است؛ در حالی که اگر پرونده ها در زمان خود به درستی رسیدگی می شدند نتایج مطلوبی برای شهرداری و کارکنان به دست می آمد. 
آخوندی تاکید کرد: انتظار داریم با توانمندی که در موسسه صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران وجود دارد این پرونده ها به نتیجه برسند چرا که سرمایه های پرسنل تحت تاثیر این پرونده ها قرار گرفته اند. 
این عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سه درصد از حقوق پرسنل به صورت ماهانه به موسسه صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران واریز می شود، گفت:  این پرداخت ماهانه از سوی کارکنان به این امید صورت می گیرد که در انتهای کار مبلغ مناسبی به دستشان برسد. اگر قرار باشد این موسسه صرفا به مانند یک قلک عمل کند نمی تواند برای پرسنل نقش موثری داشته باشد. لذا ضرورت دارد تا موسسه صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران برای سرمایه های پرسنل ارزش افزوده لازم را به وجود آورد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه این کمیسیون همکاری لازم به منظور کمک به وضعیت کارکنان را در دستور کار دارد، خاطر نشان ساخت: در صندوق هم اگر برای پیشرفت برنامه ها نیاز به کمک شورا باشد حتما همکاری خواهیم کرد. 
وی با بیان اینکه باید از سرمایه های کارکنان دلسوزانه صیانت کرد، گفت:  ورود صندوق ذخیره کارکنان به مقوله خرید تجهیزات حوزه مترو و اتوبوسرانی و نیز پروژه ساخت مسکن از جمله پروژه های ارزشمندی است که می تواند برای کارکنان شهرداری و شهرنتایج خوبی به همراه داشته باشد. 
در ابتدای این دیدار مختاری مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره کارکنان گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه های پیشرو ارائه کرد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: