• چهارشنبه ٩ شهريور ١٤٠١-١٤:٠٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥٠٨٢
آخوندی در بازدید از اداره کل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران مطرح کرد؛ 

ضرورت توجه به نیازهای رفاهی کارکنان شهرداری/ ظرفیت های خالی امکانات شهرداری مدیریت شوند

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران بر ضرورت توجه به نیازهای رفاهی کارکنان شهرداری تاکید کرد و گفت: ظرفیت های خالی موجود در امکانات شهرداری تهران می بایست در اختیار پرسنل قرار گیرند. 

 
 
 
 
 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با حضور در اداره کل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران از نزدیک در جریان فعالیت های این اداره کل قرار گرفت.
در جریان این بازدید آخوندی با بیان اینکه اداره کل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران محل مناسبی برای افزایش همگرایی مابین پرسنل و مجموعه شهرداری است، گفت: باید از ظرفیت های موجود در اداره کل رفاه و امور ایثارگران شهرداری به درستی بهره برد تا از این طریق پرسنل محل کار خود را خانه خود دانسته و ارتباطی قلبی با محیط کارشان برقرار کنند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: چالش ها در حوزه مدیریت شهری زیاد است و همین موضوع زمینه ساز مشکلاتی برای کارکنان می شود لذا باید شرایطی را فراهم آورد که تا حدودی این مشکلات بر کیفیت کار تاثیر نگذارد. بر همین اساس می بایست به این نکته توجه داشت که هر میزان به مسائل رفاهی کارکنان توجه شود در مقابل آنان با توان بیشتری به اجرای ماموریت پرداخته و نهایتا خدمات مناسب تری به مردم ارائه خواهند داد. باید توجه داشت که هر میزان خدمات کیفیت بهتر و کمیت بیشتر داشته باشند در جلب رضایت پرسنل و خانواده هایشان موثرتر خواهد بود.
آخوندی از آمادگی کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران به منظور حمایت از اداره کل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران برای اجرای برنامه های رفاهی در سال آینده خبر داد و بیان داشت: با توجه به پیش نیازهایی که برای ارائه خدمات مناسب تر از سوی اداره کل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران مطرح شده در صورتی که این اداره کل بتواند برنامه مدون و دقیقی را ارائه و تشریح صحیحی از برنامه های خود برای سال اینده داشته باشد ما این آمادگی را در کمیسیون داریم تا همراهی لازم را برای تسهیل اجرای برنامه های این اداره کل داشته باشیم.
این عضو شورای اسلامی شهر تهران بر ضرورت ایجاد هم افزایی در مجموعه شهرداری تهران به منظور بهره مندی حداکثری کارکنان از امکانات موجود تاکید کرد و خاطر نشان کرد: امکاناتی که امروز در مدیریت شهری وجود دارد همگی متعلق به شهرداری است؛ این امکانات می بایست در اختیار کارکنان قرار گیرد. درست است که برخی از امکانات در مناطق قرار دارند و برخی دیگر در اختیار سازمان ها و شرکت ها است اما باید از ظرفیت های خالی موجود به درستی استفاده کرد و با یک هم افزایی این فضاها در اختیار سازمان رفاه قرار گیرند تا امکانات به صورت مناسب تری در اختیار کارکنان باشد.
وی در ادامه بر ضرورت استفاده بهینه از امکانات رفاهی شهرداری تهران در شهرهای زیارتی و سیاحتی تاکید کرد و از مدیران اداره کل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران خواست تا به گونه ای در این خصوص برنامه ریزی صورت گیرد تا پرسنل بتوانند هر دو سال یکبار از امکانات شهرداری در دیگر شهرها بهرمند شوند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: شاید تعداد مجموعه هایی که در اختیار مدیریت شهری است زیاد نباشند اما همین تعداد سرمایه های شهرداری هستند و این انتظار می رود که در نگه داشت آنها کمال دقت صورت گیرد. لذا با توجه به ضرورت امر در این بخش ما این آمادگی را داریم که در سال بعد همراهی لازم را در این حوزه داشته باشیم.
آخوندی از اداره کل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران خواست تا در زمینه ورزش پرسنل و خانواده های آنان برنامه ریزی داشته باشد و با برگزاری همایش های پیاده روی و کوهنوردی زمینه را برای در کنار هم قرار گرفتن خانواده در فضاهای ورزشی فراهم آورد. 
وی همچنین با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر تفکیک امور ایثارگران از اداره کل رفاه و تشکیل اداره جدید خاطر نشان کرد: توقع ما از شهرداری این است تا هرچه سریعتر این تفکیک صورت گرفته و امور مربوط به ایثارگران با سرعت و کیفیت بیشتری پیگیری شود.
گفتنی است در جریان این بازدید مدیرکل رفاه شهرداری تهران به ارائه گزارش آخرین وضعیت این سازمان و ماموریت های پیش روی پرداخت.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: