• دوشنبه ٧ شهريور ١٤٠١-٢١:٢٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥٠٦٩
آخوندی در بازدید از سازمان املاک:

تاکید شورا بر صیانت و مولد سازی از املاک شهر تهران است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از سازمان املاک شهرداری تهران با تاکید بر اینکه املاک متعلق به شهرداری سرمایه شهر و شهروندان است، گفت: باید از این سرمایه ها به نحو مطلوب صیانت شود.

 
 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، محمد آخوندی رییس کمیسیون برنامه و بودجه در راستای بازدیدهای نظارتی از مناطق، سازمان ها، شرکت ها و واحد‌های تابعه شهرداری تهران، امروز در سازمان املاک شهرداری تهران حضور یافت و در جریان پیشرفت فیزیکی و ریالی چهار ماهه پروژه های مصوب سال ۱۴۰۱ حوزه املاک قرار گرفت.
وی در آغاز این بازدید، از خزانه اسناد املاک شهرداری دیدن کرد، حسن زاده مدیر عامل سازمان املاک درباره روند اجرایی؛ حساسیت ها و وضع امینت این خزانه و  نیز روند تکمیل خزانه و اسناد توضیحاتی ارائه کرد.
آخوندی سپس در جلسه مدیران سازمان املاک شرکت و ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته تاکید کرد: کارهای انجام شده در سازمان خوب است اما با وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا پس از توضیحات حسن زاده درباره اقدامات انجام شده در حوزه شناسایی املاک، ورود اطلاعات املاک شهرداری در سیستم جامع املاک و تک برگی کردن سندها و اقدامات انجام شده در موضوع بند ۶ماده ۵۵ گفت: شورای شهر بر صیانت از املاک شهر، مولد سازی املاک و نیز استفاده از املاک برای توسعه شهر تاکید دارد و با توجه به نگاه مثبت مدیریت شهری به این موضوع از سازمان املاک انتظار داریم بر سرعت خود برای انجام وظایف در حوزه املاک بیافزاید.
آخوندی ابراز امیدواری کرد در بازدید بعدی و گزارش مدیران سازمان املاک، بخش زیادی از وظایف محوله انجام شده باشد و شاهد ساماندهی املاک باشیم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: