• چهارشنبه ٢ شهريور ١٤٠١-١٠:٢٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥٠٤٩
در دیدار اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورا با تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) مطرح شد:

احمد صادقی: مشارکت مردم در محله نفر آباد موجب تسریع پروژه و آبادانی منطقه خواهد شد

رییس کمیته شفافیت و شهر هوشند شورای اسلامی شهر تهران در دیدار با تولیت معزز آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی با تاکید بر مشارکت آحاد مردم در پیشبرد اهداف مدیریت شهری گفت: پیشنهاد می‌دهم برای انجام پروژه نفرآباد به عنوان یک شهر اسلامی تمامی آحاد مردم را دعوت به مشارکت کنیم و متوقف به بودجه‌های مصوب نشده و با مشارکت مردم و بازاریان موجب تسریع در پروژه و آبادانی منطقه شویم.

 
 
 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران محمد آخوندی رییس کمیسیون برنامه و بودجه، میثم مظفر نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه و  رییس کمیته بودجه و نظارت مالی و احمد صادقی رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران با تولیت معزز آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)  حجت‌الاسلام و المسلمین قاضی عسگر دیدار کردند. در این دیدار سید محمد ناظم رضوی شهردار منطقه ۲۰ نیز حضور داشت.
 
آخوندی: شورای شهر آمادگی دارد برای اعتلای قبله تهران همه ظرفیت ها را به میدان بیاورد  
در ابتدای این دیدار محمد آخوندی رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورا گفت: شورای شهر آمادگی آن را دارد که ظرفیت‌های خود را در راستای اعتلای قبله تهران(شهرری) به میدان بیاورد و در رشد و رونق و توسعه فرهنگی شهرری کمک کند.
وی در ادامه ضمن ارائه گزارش اقدامات انجام شده در سال اول شورای ششم، بیان داشت: یکی از وظایف کمیسیون برنامه و بودجه تهیه گزارش حسابرسی شهرداری تهران است که متاسفانه در دوره پنجم مدیریت شهری، این مهم مغفول مانده است و اکنون به همت اعضا و کارشناسان این کمیسیون در دوره جدید مدیریت شهری این گزارشات آماده شده و در صحن شورا قرائت شده است.
 
مظفر: مدیریت شهری به شهر ری نگاه ویژه خواهد داشت
همچنین در این دیدار میثم مظفر نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: رضایت مردم را می‌توان با خدمت‌رسانی صادقانه بدست آورد و مدیریت شهری می‌تواند در این خصوص بطور ویژه ایفای نقش کند. در بودجه سال 1401 قریب 40 پروژه توسعه محله‌ای در منطقه 20 تعریف شده و 250 میلیارد تومان اعتبار به این منطقه تخصیص یافته است.
در ادامه دیدار همچنین  احمد صادقی رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند ضمن تشکر از اقداماتی که پس از انتصاب حجت‌الاسلام قاضی عسگر در شهرری آغاز شده، ابراز داشتند: اقدامات اخیر تولیت معزز در بین اهالی ری، نویدبخش و امید آفرین بوده است. شهر ری پایگاه نخبگان و ولایت‌مدران و مردم انقلابی است که پای این نظام و انقلاب ایستاده‌اند و ما هم در مجموعه مدیریت شهری آماده هستیم در پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در خدمت این مردم و این منطقه باشیم. 
وی افزود: یکی از اقداماتی که ما در دستور کار داریم این می باشد  که قرار است در محل سابق کارخانه سیمان، کارخانه نوآوری احداث شود و مجموعه‌های دانش بنیان در آن مستقر شوند که موجب رشد و توسعه این منطقه خواهد شد . 
صادقی در بخش دیگری از صحبت‌‌‌هایش گفت: پیشنهاد می‌دهم برای انجام پروژه نفرآباد به عنوان یک شهر اسلامی تمامی آحاد مردم را دعوت به مشارکت کنیم و متوقف به بودجه‌های مصوب نشده و با مشارکت مردم و بازاریان موجب تسریع در پروژه و آبادانی منطقه شویم. 
در این دیدار همچنین حجت‌الاسلام قاضی عسگر تولیت معزز آستان قدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ضمن تشکر از اقدامات موثری که در دوره جدید مدیریت شهری آغاز شده، گفت: خدمت به بندگان خدا توفیق و نعمت الهی است. شهرری دارای ظرفیت‌های بالایی در همه زمینه‌ها، به ویژه ظرفیت فرهنگی است. بسیاری از فرزندان دیروز ری، مسئولین امروز نظام هستند و ما به کمک آنان می‌توانیم قبله تهران را اعتلا بخشیم. دعای ما نیز بدرقه راهتان خواهد بود. 
وی در ادامه افزود: بسیاری از بزرگان و علمای اسلام و ایران در این خطه مدفون هستند لذا این مهم ما را بر آن داشت تا یک مجموعه ری شناسی ایجاد کنیم و به امید خداوند این مهم در حال انجام است. 
حجت‌الاسلام قاضی عسگر تولیت معزز آستان قدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) همچنین اظهار داشت: احداث بیمارستان تخصصی برای درمان بیماران سرطانی و احداث هتل برای اسکان مسافران داخلی و خارجی و نیز طرح‌های توسعه گردشگری از جمله موارد و برنامه هایی است که ما در دست اقدام داریم که این امر به یقین موجب رشد اقتصادی و اجتماعی شهرری خواهد شد.
در این دیدار شهردار منطقه ۲۰ نیز گزارشی از اقدامات مدیریت شهری در یک سال گذشته ارایه کرد و  ابراز داشت:  شهردار تهران نگاه ویژه ای به شهرری دارد و پروژه های عمرانی این منطقه که در پایان سال 1400 تصویب شده، اجرایی شدن آن ها در دستور کار قرار دارد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: