• يکشنبه ٢٣ مرداد ١٤٠١-١٢:٢٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٩٣٥
مهدی پیرهادی مطرح کرد: ۸-۸۵

تاکید بر توسعه بازار میوه و تره بار تهران/ عقب ماندگی شهر تهران در احداث، ایمن‌سازی و مناسب‌سازی بازارهای تره بار

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران بر ضرورت توسعه بازارهای میادین میوه و تره بار در تهران و به ویژه در مناطق پرجمعیت شهر تاکید کرد.

 
 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران بر ضرورت توسعه بازارهای میادین میوه و تره بار در تهران و به ویژه در مناطق پرجمعیت شهر تاکید کرد.
وی با بیان اینکه با افزایش و رشد جمعیت شهری شاهد افزایش فرهنگ شهرنشینی هستیم، گفت: فراهم آوردن شرایط رفاه شهروندان از دغدغه های شورای شهر است.
پیرهادی ادامه داد: ایجاد مراکزی برای تهیه و توزیع میوه و تره بار یکی از تسهیلات است که در شهر ارائه می‌شود و محصولات کشاورزی از تولید، در بازار و میادین تره بار به توزیع می‌رسد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر ضرورت ارائه محصولات با کیفیت مناسب و با قیمت مناسب و دارای اختلاف قیمت با سایر مراکز فروش در سطح شهر، اظهار داشت: باید قیمت کالاها در میادین میوه و تره‌بار مناسب تر باشد و کیفیت مناسبی نیز داشته باشند تا شهروندان از میادین میوه و تره‌بار استقبال کنند.
به گفته وی، کیفیت میوه در مراکز تره بار باید روز به روز افزایش یابد چرا که بعضاً شاهد اعتراضات برخی شهروندان در این خصوص هستیم.
پیرهادی یادآور شد: در بودجه امسال تاکید کردیم که توسعه این مراکز باید در دستور کار باشد به ویژه در محلاتی پرجمعیت که فاقد مراکز میوه و تربار هستند باید این توسعه در دستور کار قرار گیرد.
رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تا پایان سال ۱۴۰۱ باید هشت میدان میوه و تره بار احداث، ۲ میدان میوه و تره بار تخریب، ۱۰ میدان میوه و تره بار ایمن‌سازی و ۱۵ بازار میوه و تره بار برای معلولان مناسب سازی می‌شد، گفت: از شهرداری تهران می خواهم نسبت به این موضوع اهتمام داشته باشند.
وی با یادآوری این موضوع که  برخی بازارها احداث شده است اما هنوز به بهره برداری نرسیده است، از شهردار تهران خواست نسبت به این موضوع اهتمام داشته و اقدام لازم را انجام دهد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: