• سه شنبه ١١ مرداد ١٤٠١-١٣:٤١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٨٦٠
مهدی بابایی مطرح کرد: 8-83

تاکید بر استفاده از منابع درآمدی غیر نقد در پایتخت

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در حوزه استفاده از منابع غیر نقد ترک فعل انجام شده، افزود: باید در این حوزه تغییر رویه انجام شود.

 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران مهدی بابایی رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه، نکته قابل تامل در گزارش مالی شهرداری تهران بحث درآمدهای غیر نقد بود، اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور و شهر تهران و با توجه به رکود تورمی توجه به منابع درآمدی غیر نقد ضروری است.
وی با بیان اینکه بیشتر خانه های خالی در شمال تهران قرار دارد و سازندگان و مردم برای اینکه بخشی از دیون شهردار را پرداخت کنند راغب هستند که این املاک را با شهرداری تهاتر کنند، عنوان کرد: به رغم این موضوع اما عدد بودجه نشان می دهد که توجه ما به درآمدهای غیر نقد معطوف نیست.
وی گفت: در گزارش ارائه شده در بیش از ۸۰ درصد مناطق ۲۲ گانه شهر تهران استفاده از منابع غیر نقد صفر بوده در حالی که باید به این حوزه توجه بیشتری شود.
بابایی همچنین با اشاره به سرعت پایین اجرای عملیات عمرانی در مناطق مختلف پایتخت عنوان کرد: با استفاده از منابع غیر نقد می توانستند سرعت اجرای پروژه‌های عمرانی را افزایش دهند.
عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در حوزه استفاده از منابع غیر نقد ترک فعل انجام شده، افزود: باید در این حوزه تغییر رویه انجام شود.
بابایی تاکید کرد: در حوزه اداره کل املاک نیز نیازمند برخی تغییر رویه جدی هستیم.
به گفته وی، در پایان شش ماهه اول به مناطقی از  شهرداری تهران که نتوانستند از پتانسیل منابع درآمدی غیر نقدی استفاده کنند، تذکر جدی داده شود و اگر نیاز است تغییر مدیریت انجام شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: