• سه شنبه ١١ مرداد ١٤٠١-١٣:٢٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٨٥٩
اقراریان تذکر داد: 7-83

از اقدام برای بازبینی و نظافت عایق های صوتی تا تبیین و دفاع از مظلومیت شیخ فضل الله نوری

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا با اشاره به اهمیت نظافت و آراستگی سیما و منظر شهری به شرایط نامناسب دیواره های عایق صوتی کنار اتوبان صدر اشاره کرد و افزود: از شهرداری می خواهیم که نسبت به نگهداشت و نظافت شهر به ویژه عایق های صوتی کنار اتوبان ها اقدام کند.

 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی اقراریان رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا در هشتاد و سومین جلسه شورا طی تذکری گفت: پس از حادثه سیل امامزاده داوود شاهد ناراحتی رسانه های اصلاح طلب از اقدامات جهادی شهردار تهران بودیم.
اقراریان افزود: البته این ناراحتی قابل درک است چون تفاوت دولت خوش نشین و دولت با مردم نشین کاملا مشخص است.
او سپس طی تذکری درخصوص شیخ فضل الله نوری گفت: حضرت آقا در 11 مرداد 1383 فرمودند که «واقعا به شیخ فضل الله خیلی ظلم شده است». و واقعا هم درمورد شیخ فضل الله کم کاری شده است. منزل شیخ فضل الله در جوار ساختمان شوراست و چندبار هم تذکر دادم و حتی دوستان را برای بازدید به انجام برده ام. تکلیف شهرداری دوره قبل درخصوص شیخ فضل الله مشخص است، اما ما نباید از این شخصیت غافل باشیم.
این عضو شورا با اشاره به اینکه نهم مرداد ماه سالگشت شهادت ایشان است، ادامه داد: اگر ریشه های تاریخی ما در بحث جهاد تببین گم شود، جای جلاد و شهید عوض می شود و لذا باید به این موضوع توجه ویژه کرد.
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا سپس ضمن سپاسگزاری از مجموعه زیباسازی گفت: برخی عزیزان وعاظ و طلاب تماس گرفته و درخصوص محتوای تبلیغات پیشنهاد کردند که بیشتر از سخنان حضرت امام و رهبری و ائمه استفاده شود.
او در پایان نیز یادآور شد: مدتی است که مجموعه های عایق صوتی کنار اتوبان صدر بسیار کثیف شده اند و لذا خواستارم نسبت به نظافت عایق های صوتی کنار اتوبان ها و نیز درحوزه نگهداشت شهر اقدام شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: