• سه شنبه ١١ مرداد ١٤٠١-١١:٤٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٨٥٦
آقامیری تاکید کرد: ۴-۸۳

اطلاع رسانی عملکرد شهرداری در فعالیت های عمرانی به شهروندان

حجت الاسلام و المسلمین آقامیری در هشتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران بر ضرورت اطلاع رسانی صریح و شفاف عملکرد شهرداری در فعالیت های عمرانی و خدمات ارائه شده به شهروندان در بخش های مختلف تأکید کرد.

 
 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران حجت الاسلام و المسلمین آقامیری در هشتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران بر ضرورت اطلاع رسانی صریح و شفاف عملکرد شهرداری در فعالیت های عمرانی و خدمات ارائه شده به شهروندان در بخش های مختلف تأکید کرد.
او در ابتدای سخنان خود با اشاره تذکر جلسه گذشته شورای شهر در بحث حادثه سیلاب امام زاده داوود(ع)، گفت:  برنامه ریزی شده جلساتی را با موضوع "آسیب شناسی و ارزیابی علل سیلاب امام زاده داوود (ع)" بعد از دهه محرم داشته باشیم و مسئولین امر را دعوت کنیم تا در این کمیسیون حاضر شوند و پاسخگو باشند و سوالات و ابهاماتی را که ما از عملکرد دستگاه های متولی داریم درآن جلسه بررسی و یک ارزیابی و گزارشی را در صحن شورا ارائه دهیم.
نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در تذکری در خصوص ضرورت اطلاع رسانی صریح و شفاف عملکرد شهرداری به شهروندان گفت: در حال حاضر در سطح شهر تهران پروژه های خوبی زیر مجموعه معاونت عمرانی فعال شده است. بیش از ۲۰ پروژه فرامنطقه ای- جدای از پروژه های توسعه محلی مناطق-  در حال فعالیت است که متاسفانه مردم از آن اطلاعی ندارند. پیشنهاد می کنم بالای سر تمام این کارگاه ها تابلوهای روزشمار برای افتتاح نصب شود. ضمن اینکه بنرهایی را به همراه عکس های مربوطه در کنار این کارگاه ها نصب کنند تا معلوم شود که این پروژه چیست؟ و چه گره گشایی را در صورت انجام برای مردم و شهروندان ایجاد می کند.
او افزود: حتی برای ناوگان اتوبوسرانی که امسال پیش بینی کرده اند بین ۵۰۰ تا هزار دستگاه اتوبوس به ناوگان اضافه می شود، می بایست در برخی میادین اصلی شهر تابلو بزنند و اعلام کنند که در چه تاریخی این تعداد اتوبوس در سطح شهر اضافه می شود و به ناوگان اتوبوسرانی می پیوندد که این امر موجب پویایی و رونق حمل و نقل عمومی را به دنبال دارد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: