• دوشنبه ١٠ مرداد ١٤٠١-٠٩:٥٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٨٤٧
شمس احسان در نشست بانوان نخبه پهنه جنوب تهران:

اساس شکل‌گیری سراهای محلات، تشکیل پاتوق‌های اجتماعی بوده است

شمس احسان در نشست بانوان نخبه منطقه 12 تهران تاکید کرد: مردم را باید در سراهای محلات نسبت به سرنوشت محله‌شان حساس کرد و اصل و اساس شکل‌گیری سراهای محلات، تشکیل پاتوق‌های اجتماعی بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران به نقل از خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، نشست بانوان نخبه منطقه 12 با حضور فاطمه قاسم‌پور، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و زهرا شمس‌احسان، عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران به همراه امیر یزدی، شهردار منطقه 12، معاونان و مدیران شهری این منطقه و برخی بانوان نخبه منطقه 12 در سالن جلسات شهرداری این منطقه برگزار شد.
شمس‌احسان رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران با بیان این مطلب که اقدامات اجتماعی، متناظر همه معاونت‌های شهرداری است و فقط منحصر به معاونت اجتماعی نیست، گفت: وقتی یک اقدام اجتماعی انجام می‌دهیم، باید پیوست ترافیکی یا عمرانی و... آن نیز تهیه شود تا بهترین نتایج به دست آید.
وی افزود: امروز شاهد آنیم که با اینکه بالاترین فعالین گروه‌های اجتماعی در منطقه 12 مستقرند، به دلیل نداشتن هم‌افزایی، نتایج ملموسی کسب نکرده‌اند.
شمس‌ احسان در برخورد با آسیب‌های اجتماعی، اقدامات پیشگیرانه نظیر آموزش را در اولویت دانست و با تأکید بر استفاده از ظرفیت سراهای محلات برای این امر بیان کرد: مردم را باید در سراهای محلات نسبت به سرنوشت محله‌شان حساس کرد و اصل و اساس شکل‌گیری سراهای محلات، تشکیل پاتوق‌های اجتماعی بوده است.
عضو شورای اسلامی شهر تهران، توسعه درون‌زا را مهم‌ترین امر برای رفع محرومیت از مناطق کم‌برخوردار معرفی کرد و ادامه داد: موضوع زنان سرپرست خانوار باید به گروه‌های جهادی و مردمی سپرده شود و وظیفه مدیران، شناسایی این گروه‌های جهادی است.
مشروح گزارش را در لینک زیر دنبال کنید: 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: