• شنبه ٨ مرداد ١٤٠١-٠٧:٢٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٨١١
احمد صادقی

بسیج همگانی نیروهای شهرداری تبلوری از ایثار

سیل چند شب گذشته که موجب تخریب خانه ها، فوت و مفقود شدن تعدادی از هموطنانمان در روستای امام زاده داوود (ع) شد ، حادثه ای دردناک بود، که به یقین می بایست اقداماتی در دستور کار همه دستگاه های دولتی و مدیریت شهری قرار گیرد تا از وقوع چنین حوادثی پیشگیری شود و به وقت مقتضی نیز عملکرد سازمان های ذی مدخل باید مورد نقد قرار گیرد.
اما اکنون زمانی است که تنها باید به فکر امداد رسانی بود و خوشبختانه از ساعات اولیه امداد رسانی شاهد حضور همه جانبه نیروهای مدیریت شهری در محل حادثه بودیم. 
آتش نشانان، نیروهای سازمان مدیریت بحران، کارکنان خدمات شهری مناطق، مدیران و شهرداران همه و همه شبانه روزی در صحنه هستند. 
این بسیج همگانی به یقین تبلور همان مدیریت جهادی است که از مدیریت شهری انتظار می رود و باید هم همینطور باشد. جای بسی خوشحالی است که این افراد با دل و جان در صحنه حضور دارند . چند شبانه روز است که خواب به چشمانشان نیامده اما وظیفه خود می دانند که ثانیه ای صحنه را ترک نکنند.
با این حال متاسفانه از همان آغازین لحظات رخداد این حادثه حاشیه سازانی که خوراک رسانه های بیگانه را تهیه می کنند به  جای آنکه حضور امداد رسانان را پوشش دهند و تالمی باشند بر زخم های بازماندگان و خانواده های داغدیده عرصه را برای تبلیغات ناصواب خود  مهیا دیدند و تا توانستند بر این طبل کوبیدند.
اما حضور و بسیج همگانی نیروهای شهرداری که همچنان ادامه دارد، خط بطلانی بود بر خواب آشفته آنان ، چرا که اینان از همین روحیه ایثار و جهاد و فداکاری می ترسند و  نمی خواهند این روحیه در بین مردم ترویج داده شود و می خواهند این روحیه را از بین ببرند. 
 بسیج همگانی نیروهای شهرداری بار دیگر ثابت کرد  ایثار و جهاد و فداکاری امری جدایی ناپذیر از مردم ایران است.
البته بار دیگر مورد تاکید است که  تمامی اقداماتی که باعث پیشگیری از وقوع چنین حوادثی می‌شود باید در دستور کار  قرار گیرد و خسارات بوجود آمده از هر طریق ممکن جبران شود. 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: