• جمعه ٧ مرداد ١٤٠١-٢٣:٥٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٨١٠
معدنی پور تاکید کرد:

ضرورت رفع معضلات مالی و حقوقی شرکت توسعه فضاهای فرهنگی

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران بر ضرورت رفع معضلات مالی و حقوقی شرکت توسعه فضاهای فرهنگی تاکید کرد.

 
 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با حضور در محل معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تشکیل جلسه داد.
در این جلسه که به بررسی عملکرد ردیف های اعتباری و بودجه ای شرکت توسعه فضاهای فرهنگی اختصاص داشت نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: سال گذشته جلساتی را با مدیران قبلی شرکت توسعه فضاهای فرهنگی داشتیم و در آن جلسات مشخص شد که این شرکت با مشکلات عدیده ای رو به روست که مهمترین این مشکلات مربوط به موضوعات مالی و حقوقی است. 
وی با بیان اینکه شرکت توسعه فضاهای فرهنگی با نگاهی کاملا فرهنگی شکل گرفت، خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین نیازهای شهر تهران، طراحی معماری اسلامی و ایرانی بویژه در پروژه های فرهنگی است.
این عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: شرکت توسعه فضاهای فرهنگی به این منظور ایجاد شد که در پروژه های فرهنگی و اجتماعی نگاه معماری اسلامی و ایرانی محقق شود اما متاسفانه به دلیل موضوعات و چالش های متعدد از سال های گذشته تا کنون نتوانسته به ماموریت خود به خوبی بپردازد.
معدنی پور با اشاره به ضرورت رفع مشکلات پیش روی شرکت توسعه فضاهای فرهنگی خاطر نشان کرد: حل مشکلات این شرکت با تعامل و همکاری حوزه هایی همچون املاک، حقوقی، مالی، بازرسی و ....  محقق می شود و نمی توان توقع داشت که این مجموعه به تنهایی از مشکلات عبور کند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: