• پنج شنبه ٦ مرداد ١٤٠١-١١:٠٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٨٠٧
عضو هیات رئیسه شورا در جمع بانوان فعال، نخبه و کارآفرین منطقه ۱۷ تاکید کرد:

لزوم اتخاذ سیاست ها و تصمیمات مدیریت شهری جهت تسریع فعالیت های بانوان کار آفرین پایتخت

سوده نجفی بر اتخاذ تصمیمات و سیاستگذاری های مدیریت شهری جهت تسریع فعالیت های بانوان کارآفرین و نخبه در سطح محلات و‌مناطق تهران تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران سوده نجفی عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در ادامه دیدارهای رو در رو با شهروندان و نشست‌های اندیشه ورز با بانوان فعال، نخبه و کار آفرین و بازدید‌های میدانی  در منطقه ۱۷حضور یافت.
وی پس از ملاقات‌های مردمی به همراه شهردار منطقه جهت احصاء مشکلات شهروندان منطقه ۱۷ از پروژه ‌ها و‌مجتمع‌های فرهنگی کارآفرینی زیرگذر سواره رو تهران اهواز، مجتمع کارآفرینی شهیدان حسنی، مجموعه فرهنگی ورزشی تفریحی شهربانو بازدید به عمل آورد و در جریان فرصت‌ها، چالش‌ها و ظرفیت‌های منطقه ۱۷قرار گرفت.
وی در این بازدید عنوان کرد: موضوع مشاوره‌های فردی و خانوادگی که با توجه به شرایط اجتماعی همواره از دغدغه‌های بانوان در مناطق بوده است را به منظور ارتقاء و حفظ امنیت خانواده به طور جد پیگیری در اداره کل سلامت و سرای محلات شهر تهران پیگیری خواهد کرد.
نجفی ادامه داد: به عنوان رئیس کمیته سلامت در شورای شهر تهران از اداره کل سلامت و سرای محلات شهر تهران خواستم تا موضوع مشاوره‌های فردی و خانوادگی که با توجه به شرایط اجتماعی همواره از دغدغه‌های بانوان در مناطق بوده است را به منظور ارتقاء و حفظ امنیت خانواده به طور جد پیگیری کنند.
نجفی در این دیدار بر اتخاذ تصمیمات و سیاستگذاری در شورای شهر و پیگیری های لازم جهت تسریع فعالیت بانوان کار آفرین و نخبه پایتخت تاکید کرد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: