• پنج شنبه ٦ مرداد ١٤٠١-٠٩:٣٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٨٠٤
اقراریان مطرح کرد:

وجود ٢۵ هزار پرونده تخلف در شهرداری تهران/ ابزار لازم نظارت نهادی در اختیار شوراهای اسلامی شهرها قرار گیرد

رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به وجود ۲۵ هزار پرونده تخلف در شهرداری بر بازبینی زنجیره و فرایندها در عرصه حکمرانی با تکیه بر اصلاح هندسه حکمرانی با تمرکز بر نقش شوراهای اسلامی شهر ها تاکید کرد.

 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران رییس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در همایش همایش ملی روسای کمیسیون‌های حقوقی شوراهای اسلامی شهرها و مدیران حقوقی شهرداری‌های مراکز استان ها در مشهد اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نظام طاغوتی به نظام مردم سالاری مبتنی با دین تغییر کرد.
مهدی اقراریان افزود: هم اینک کارآمدی نظام برخواسته بر اندیشه اسلامی از مهمترین موضوعات کشور است، رضایتمندی مردم اصلی آرین مسأله ای است که با آن مواجهیم.
وی اضافه کرد: امروز نگاه محدودکننده در وظایف شوراها دیده می شود، اگر قرار است شوراها فعال باشند باید قوی و کارآمد باشند.
اقراریان افزود: ابزار لازم نظارت نهادی باید در اختیار شوراهای اسلامی شهر برای نظارت بر شهرداری ها وجود داشته باشد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: در شهرداری تهران ٢۵ هزار پرونده وجود دارد، چه اتفاقی افتاده که در شهرداری باید این تعداد پرونده تولید شود؟
وی تاکید کرد: زنجیره و فرایندها در عرصه حکمرانی باید بازبینی شود و با اصلاح هندسه حکمرانی با تمرکز بر نقش شوراهای اسلامی شهر ها زمینه خدمت شایسته تر به مردم فراهم شود. 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: