• چهارشنبه ٥ مرداد ١٤٠١-١٥:١٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٧٩٩
نرگس معدنی پور:

محلات تهران با مشارکت مردم اداره شود

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران بر ضرورت اداره امور محلات با مشارکت مردم تاکید کرد.

 
 
 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران به نقل از خبرنگار فارس، رئیس کمیسیون‌فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با تعدادی از مدیران محلات شهر تهران تشکیل جلسه داد.
در این جلسه نرگس معدنی پور با بیان اینکه مدیریت محله بازوی شهرداری در ارائه خدمات به مردم محلات است، بیان داشت: هدف از برگزاری این جلسه بیان مشکلات و موضوعاتی است که مدیریت محله با آن رو به رو است. مدیران محلات از نزدیک با مشکلات درگیر هستند لذا برگزاری چنین نشست هایی باعث شناسایی و ارائه راهکار مناسب برای رفع معضلات است.
وی با بیان اینکه کلیات نظام نامه مدیریت محلات تصویب و قرار شده تا شیوه نامه ها و دستورالعمل های آن تدوین شود، گفت: با شناسایی مشکلات می توان در شیوه نامه ها و دستورالعمل ها بهتر عمل کرد و نتایج عملیاتی را به دست آورد.
معدنی پور خاطر نشان کرد: همگی می بایست در یک مسیر قدم برداریم تا مدیریت محله را به نقطه مطلوبی برسانیم. اما توجه به این نکته ضروری است که رسیدن به مطلوب ها و ایده آل ها زمان‌بر است و در طول یک سال امکان پذیر نیست.
وی با بیان اینکه می بایست از مشارکت مردم در اداره امور محله در حوزه مدیریت شهری استفاده کرد، گفت: کار مردمی پایدار و بادوام است و باید مدیریت محلات مردمی باقی بماند. به همین منظور نظام نامه مدیریت محلات با تلاش و کوشش کمیسیون فرهنگی و اجتماعی به ویژه کمیته مشارکت های مردمی تهیه شود و تلاش شد تا حد امکان رویکرد مشارکتی در این حوزه اتفاق بیافتد.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت: باید توجه داشت که در مدیریت محلات نباید نگاه اداری باشد که اگر اینگونه شد این مجموعه های پویا به سمت رکود سوق داده می شوند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: